همشهری آنلاین: سخنگوی شهرداری تهران از تدارک برنامه‌‎های مختلف در ایام تعطیلات نوروز خبر داد و گفت: تهران امسال در تعطیلات نوروز پذیرای بسیاری از هموطنان از شهرستان‌های مختلف است و از این رو برنامه‌های مختلفی ویژه این ایام تدارک دیده شده است.

به گزارش تهران سما، محمدهادی ایازی در نشست خبری در باغ موزه قصر با اشاره به ویژه برنامه‌های شهرداری تهران در ایام نوروز گفت: 92 ایستگاه راهنمایی در سطح شهر و 9 ایستگاه در مبادی ورودی شهر مستقر خواهند شد و همچنین مجموعه اماکن فرهنگی نیز آمادگی پذیرایی از هموطنان را دارند تا با برنامه‌ریزی صورت گرفته بتوانند از مجموعه‌های ایجاد شده بعد از پیروزی انقلاب و اماکن میراثی گذشته بازدید کنند که از جمله آن باغ موزه قصر است که به عنوان فضایی که در گذشته سبب مزاحمت برای افراد مجاور آن می‌شد امروز به مکانی مفرح تبدیل شده است.

سخنگوی شهرداری تهران با اشاره به افتتاح پروژه‌های متعدد در سال 91 گفت: باغ موزه قصر، بخشی از تونل نیایش، بزرگراه شهید خرازی، برج پرچم و ... از پروژه‌هایی بود که افتتاح شد و پروژه‌هایی مانند دریاچه، بزرگراه شهید صدر، ادامه تونل نیایش، بزرگره امام علی (ع) نیز از پروژه‌هایی است که یک تا دو ماه آینده به بهره‌برداری می‌رسد.

کد خبر 204797
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز