همشهری‌ آنلاین قرارست فیلم‌‌های "پل چوبی" و "برف روی کاج‌ها" به ترتیب بعد از انتخابات ریاست جمهوری و در اکران دوم نوروز، روی پرده بروند.

به گزارش خبرنگار مهر، فیلم سینمایی "پل چوبی" ساخته مهدی کرمپور و تهیه‌کنندگی علی سرتیپی پیش از این قرار بود از 16 اسفند ماه اکران عمومی شود یا نوروز 92 روی پرده برود که اکران ان فعلا به تعویق افتاده است. شنیده‌ها حاکی از آن است این فیلم قرار است بعد از انتخابات ریاست جمهوری اکران عمومی شود ولی هنوز زمان و گروه سینمایی آن مشخص نشده است.

در خلاصه داستان "پل چوبی" آمده است: "پل چوبی" معبری بود بر خندق شمالی طهران، مابین پایتخت و ییلاق شمیران... محل اتصال طهران قدیم و تهران مدرن. این‌جا و اکنون محله پل چوبی یادگار گذشته است. نامی به‌جا مانده در قلب شهر پرهیاهو؛ محل رخداد عاشقانه‌ای ناآرام.

بازیگران این فیلم عبارتند از بهرام رادان، هدیه تهرانی و مهناز افشار، آتیلا پسیانی، فرهاد اصلانی، برزو ارجمند، امید روحانی،‌ هستی محمایی،‌ آرمان پاپی‌زاده، آزاده اعتباریان، توماس اردبرینک، با معرفی خسرو پسیانی، صدف نورمحمد و با حضور مهران مدیری.

و اما "برف روی کاجها" اولین فیلم بلند سینمایی پیمان معادی است که سیمرغ بهترین فیلم از نگاه تماشاگران را در جشنواره فیلم فجر در کارنامه خود دارد ولی تا کنون موفق به اکران نشده است. با این وجود به گفته سیدجمال ساداتیان تهیه‌کننده، "برف روی کاجها" طبق قراردادی که دارد در اکران دوم نوروز 92 در گروه سینمایی عصر جدید روی پرده می‌رود.

"برف روی کاجها" با بازی مهناز افشار، ویشکا آسایش، صابر ابر، حسین پاکدل، حسن معجونی، آناهیتا افشار، الهام کردا و با حضور شیرین یزدان‌بخش روایت می‌شود. داستان فیلم درباره زنی است که در مواجهه با یک اتفاق بزرگ در زندگی‌اش، در دو راهه تصمیم قرار می‌گیرد، او یا باید مطابق عرف دست به انتخاب بزند یا ...

کد خبر 204601

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز