چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۶:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: رئیس کمیته انضباطی با توضحاتی که داد به نظر می‌رسد باشگاه تراکتور می‌تواند 50 درصد ظرفیت ورزشگاه آزادی را برای هوادارانش بگیرد.

رئیس کمیته انضباطی که با فارس گفت‌وگو می‌کرد در بخشی از صحبت هایش در مورد اجرای قانون اختصاص 10 درصد از ظرفیت ورزشگاه به تماشاگران میهمان در بازی استقلال و تراکتورسازی گفت: این مسئله در حیطه وظیفه سازمان لیگ است اما من به عنوان یکی از افراد بدنه فوتبال می‌گویم که غیر از دو تیم استقلال و پرسپولیس که پرطرفدار هستند این قانون در همه رده‌های لیگ و حتی لیگ برتر اجرا می‌گردد اما در مورد این دو باشگاه پرطرفدار به دلایل مختلف تیم میهمان 50 درصد از ورزشگاه را به تماشاگران استقلال و پرسپولیس می‌دهد. این یک قانون نانوشته در فوتبال ما شده است. که این دو تیم در شهرهایی هم که میهمان هستند 50 درصد از ظرفیت ورزشگاه به آنها اختصاص داده می‌شود.

حسن‌زاده تصریح کرد:‌ مسئولان باشگاه تراکتورسازی نیز می‌گویند ما نیز یک تیم پرطرفدار هستیم و باید مثل پرسپولیس و استقلال با آنها برخورد شود. اگر این مسئله به تصویب مسئولان برسد، تراکتورسازی هم می‌تواند مثل دو باشگاه دیگر عمل کند.

وی در مورد انتخاب ناظر انضباطی برای دیدار استقلال و تراکتورسازی گفت: من خودم ناظر انضباطی این دیدار هستم.

کد خبر 204340
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز