همشهری آنلاین: تیم بسکتبال مهرام با کسب سومین برد برابر ماهان اصفهان به فینال لیگ برتر رسید تا همانند فصل گذشته به مصاف پتروشیمی بندرامام برود.

بسکتبال صمد نیکخواه

به گزارش ایسنا) مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال با سومین مسابقه مهرام با ماهان و پتروشیمی با شهرداری گرگان به پایان رسید که مهرام مدافع عنوان قهرمانی و پتروشیمی نایب قهرمان فصل گذشته با کسب سومین برد خود همانند فصل گذشته راهی فینال شدند.

در حساس‌ترین مسابقه ماهان در سومین مسابقه میزبان مهرام مدافع عنوان قهرمانی بود که با نتیجه 73 بر 63 تن به شکست داد. ماهانی‌ها کوارتر نخست را 20 بر 17 واگذار کردند اما در کوارتر دوم به بازی برگشتند و 17 بر 15 به پیروزی رسیدند. برتری مهرام از نیمه دوم به طور کامل بر حریف تحمیل شد و مدافع عنوان قهرمانی کوارتر سوم را 19 بر 10 به سود خود به پایان برد. کوارتر پایانی بازی با اعتراض کادرفنی دو تیم و مصدومیت بازیکن ماهان دقایقی متوقف شد. مهرام و ماهان در کوارتر چهارم پایاپای پیش رفتند و در نهایت کارشان را 19 بر 19 به پایان رساندند تا تیم تهرانی در نهایت با نتیجه 73 بر 63 به سومین بردش در نیمه‌نهایی نیز برسد و راهی فینال لیگ برتر شود.

فدراسیون بسکتبال برای این مسابقه حمید خمجانی دبیر فدراسیون، محمدرضا کرمانشاهی رئیس کمیته انضباطی و منصور انبه رئیس کمیته استان‌ها را به عنوان ناظر ویژه به اصفهان اعزام کرده بود.

در دیگر مسابقه نیز پتروشیمی نایب قهرمان فصل گذشته مهمان شهرداری گرگان بود و 92 بر 50 برنده شده و به فینال رسید.

دیدارهای مرحله نهایی نیز به صورت سه از پنج برگزار می‌شود.

کد خبر 203568
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار توپ و تور

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز