دوشنبه ۷ اسفند ۱۳۹۱ - ۰۶:۲۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: با برگزاری فینال دومین دوره رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌های کشور، این مسابقات روز یکشنبه (6 اسفند ماه) با قهرمانی نماینده ارومیه پایان یافت.

لوگوی جام حذفی تنیس

به گزارش روابط عمومی فدراسیون تنیس، دومین دوره رقابت‌های جام حذفی تنیس باشگاه‌های کشور در بخش بانوان از ۱ لغایت ۶ اسفند ماه با حضور ۱۷ تیم و به میزبانی جزیره کیش برگزار شد و در نهایت تیم پردازشگران ارومیه موفق شد با پیروزی در دیدار فینال مقابل البرز گاز کیش عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

به این ترتیب در نخستین دیدار انفرادی سحر نجعی از تیم پردازشگران الکترونیک ارومیه به مصاف زهرا کفترک از تیم البرز گاز کیش رفت و در نهایت این نجعی بود که با نتایج ۶ بر 0 و ۶ بر ۲ حریف خود را از پیش رو برداشت.

در دومین دیدار انفرادی نیز مریم مظاهری از تیم پردازشگران الکترونیک ارومیه و آرزو یولقونی از تیم البرز گاز کیش به مصاف یکدیگر رفتند که پس از پیروزی مظاهری در ست نخست، در ست دوم به دلیل مصدومیت یولقونی البرز گاز کیش انصراف داد و بازی به سود نماینده ارومیه اعلام شد و تنیسورهای این تیم برای دومین سال پیاپی جام قهرمانی را از آن خود کردند.

همچنین در پایان تیم‌های گاز تهران و مشایع شیراز در جایگاه سوم مشترک ایستادند.

یاد آور می‌شود طلا حسینیان خسرو شاهی از تهران، مرجان آبشار و ثمر جوان کار از آذربایجان شرقی، نسیم شفیعی از اصفهان و مائده دادور از گلستان به سرداوری شهرزاد لازم‌زاده از تهران این رقابت‌ها را قضاوت کردند.

 

کد خبر 202949
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ساير ورزش‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز