پنجشنبه ۳ اسفند ۱۳۹۱ - ۱۴:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: سازمان هواشناسی وضعیت آب و هوای کشور و تهران را پیش‌بینی کرد.

به گزارش ایسنا،‌ بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی پنجشنبه سوم اسفند در برخی مناطق شرق و جنوب کشور وزش باد، رگبار و رعد و برق پراکنده و در سواحل جنوبی دریای خزر و شمال‌شرق کشور نیز بارش پراکنده برف و باران ادامه خواهد داشت.

جمعه جوی آرام و پایدار همراه با افزایش دما در غالب مناطق کشور پیش‌بینی می‌شود و افزایش دما در سواحل شمالی کشور محسوس بوده و در برخی نقاط با وزش باد همراه خواهد بود.

امروز  خلیج فارس مواج خواهد بود.

روز شنبه 91/12/05 با ورود یک سامانه بارشی به کشور در استان‌های غربی و به تدریج تا اواخر وقت در دامنه‌های زاگرس، دامنه‌های جنوبی البرز و سواحل غربی دریای خزر ابرناکی، بارش باران و برف و وزش باد آغاز خواهد شد.

روز یکشنبه گستره بارش‌ها به تمام مناطق کشور به جز جنوب شرق خواهد رسید.

دوشنبه بارش‌ها به تدریج در نیمه‌غربی کشور قطع شده اما در نیمه‌شرقی، نواحی مرکزی و سواحل دریای خزر بارش ادامه خواهد داشت.

روز یکشنبه 91/12/06 در نیمه‌غربی و روز دوشنبه در نیمه‌شرقی کشور دمای هوا کاهش می‌یابد. این سامانه بارش سه‌شنبه 91/12/08 از مرزهای شرقی کشور خارج شد.

پیش‌بینی وضعیت آب و هوا پایتخت

بر اساس نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی آسمان تهران در روز جمعه 91/12/04 صاف است و کمترین دما 7 درجه و بیشترین دما 15 درجه خواهد بود.

شنبه 91/12/05 آسمان تهران کمی ابری خواهد بود و در اواخر وقت هوا ابری و با بارش پراکنده همراه خواهد بو و کمترین دما 7 درجه و بیشترین دما به 15درجه می‌رسد. 

کد خبر 202460
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار محیط زیست

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز