گروه حوادث: جزئیات عملیات 30 تیم جنایی پلیس آگاهی برای افشای راز قتل پسربچه هفت ساله در شهرستان بهارستان تشریح شد.

 سرهنگ اصلانی، فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران در جمع خبرنگاران گفت: نیمه شب 30دی‌ماه امسال مأموران پلیس شهرستان بهارستان در استان تهران از ناپدید شدن مرموز پسربچه‌ای هفت ساله به نام امیر‌مهدی باخبر شدند. روز بعد با پیدا شدن جسد امیرمهدی در یک خرابه، تحقیقات پلیس برای کشف راز قتل او شروع شد. یک هفته بعد، با ناپدید شدن پسربچه هفت ساله دیگری در همان حوالی، این فرضیه که ناپدید شدن هر دو پسربچه با هم ارتباط دارد مطرح شد و 30 تیم ویژه از پلیس آگاهی ناجا سرگرم تحقیقات روی این پرونده شدند.

سرهنگ اصلانی اظهار داشت: در این مدت 50 مظنون از سوی پلیس دستگیر شدند. یکی از مظنونان مردی به اسم مرتضی، 30 ساله بود که در سال‌های قبل 9بار به جرم آدم ربایی، کودک‌آزاری و سرقت دستگیر و راهی زندان شده بود. این مرد تنها سه ماه بود که از زندان آزاد شده بود. وی تاکید کرد: در ادامه ماموران به فرد دیگری به نام منصور نیز ظنین شدند.

این مرد دوست مرتضی بود که او هم کارتن‌خواب و سابقه دار بود. در حالی که ماموران به سرنخ‌های مهمی مبنی بر دست داشتن مرتضی در قتل امیرمهدی رسیده بودند، مرد معتاد به جنایت اعتراف کرد. او گفت که شب حادثه وقتی امیرمهدی را در کوچه دیده، دوستش منصور به بهانه اینکه با پدر امیرمهدی اختلاف دارد، پیشنهاد ربودن او را داده است به همین دلیل هر دوی آنها با فریب پسربچه، او را به خرابه برده و در آنجا مرتضی با ضربات سنگ وی را به قتل رسانده است. سرهنگ اصلانی با اشاره به اینکه هنوز هیچ ارتباطی بین ناپدید شدن پسربچه دوم با پرونده امیرمهدی پیدا نشده، تاکید کرد: تلاش برای مشخص کردن راز قتل دومین پسربچه ادامه دارد.

کد خبر 202007
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز