شنبه ۲۸ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۴:۲۳
۰ نفر

همشهری آنلاین: ائتلاف ˈالعراقیةˈ اعلام کرد که منزل ایاد علاوی رهبر این ائتلاف و محل کارش هدف خمپاره قرار گرفت.

ایاد علاوی

به گزارش واحد مرکزی خبر به نقل از ˈیونایتد پرسˈ، ˈمیسون الدملوجیˈ سخنگوی العراقیه در بیانیه ای اظهار داشت: ما اطلاعات محکم و قطعی در دست داریم که نشان می‌دهد اقدام جدیدی برای ترور ˈایاد علاویˈ رهبر ائتلاف العراقیه صورت گرفته است.

این بیانیه افزود عاملانی که در اقدامات پیشین خود در ترور ایاد علاوی ناموفق بودند، مجدداً با هدف قرار دادن منزل و محل کارش با خمپاره، دست به اقدامات تازه‌ای به منظور ترور وی زده‌اند.

در این بیانیه آمده است که ائتلاف العراقیه مقامات امنیتی ذیربط را در جریان این حادثه قرار داده است.

این بیانیه تصریح کرد: مردم کسانی را که به دنبال بر هم زدن ثبات و امنیت و ایجاد هرج و مرج در کشور هستند را به خوبی می‌شناسند. همچنین برخی از کشورها، قصد دارند با تحمیل سیاست‌های خود و ترور شخصیت‌های ملی که با سیاست‌های آنها همراهی نمی‌کنند و تحت انقیاد آنها نمی‌روند، بر عراق سلطه یابند و امور کشور را به دست بگیرند.

سخنگوی ائتلاف العراقیه در این بیانیه تصریح کرد که مردم عراق آگاه هستند و به خوبی می‌توانند حقیقت را تشخیص بدهند.آنها می دانند که دشمن از طریق شبکه‌های ماهواره ای و سایت‌های اینترنتی به دنبال مخدوش کردن حقایق برای رسیدن به مقاصد خود است، به همین جهت فریب نمی‌خورند و می توانند حقیقت را از سراب تشخیص دهند.

کد خبر 201655
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز