همشهری آنلاین: سرمربی تیم استقلال با بیان این که قبل از ثمر رساندن گل اول، تیم فجر بهتر از استقلاب بود گفت باورم نمی‌شد که با این نتیجه پیروز شویم.

به گزارش ایسنا، امیر قلعه‌نویی در نشست خبری پس از بازی تیمش برابر فجر شهید سپاسی درباره این دیدار گفت: خدا را شکر که این سه امتیاز بازی را گرفتیم و باید قبول کنیم که تا قبل از این که گل بزنیم تیم فجر بهتر از ما فوتبال بازی کرد. منتهی با استفاده از تجربه‌مان یک پنالتی خلاف جریان بازی به دست آوردیم و موفق شدیم تا یک پیروزی با ارزش را به دست آوریم. خودمان هم فکر نمی‌کردیم که این نتیجه‌ به دست بیاید. از همه مسئولان تشکر می‌کنم که توانسته‌اند جز ورزشگاه آزادی، یک ورزشگاه با چمن مناسب ایجاد کنند و چمن امروز حافظیه از کیفیت بسیار خوبی برخوردار بود. از سویی نباید ارزش‌های آقای یاوری نادیده گرفته شود. البته ما در نیمه دوم بهتر بودیم، ولی یک گله‌ از بازیکنانم دارم و آن هم این که ما از دقیقه 80 تا 90 سه موقعیت بالای 80 درصد به تیم فجر دادیم که این برای تیمی مثل استقلال  بسیار خطرناک است، چرا که این تیم باید در آسیا حاضر شود که آن سه موقعیت را رحمتی و مدافعان استقلال دفع کردند.

وی در ادامه در پاسخ به سوالی مبنی بر این که تغییرات زمین حافظیه نسبت به سال گذشته‌اش چه بوده است؟ گفت: البته من در سال گذشته نبوده‌ام و آقای مظلومی سرمربی استقلال بوده است. با این حال هنوز این ورزشگاه دو ایراد دارد، یکی روشنایی و دوم کوچک بودن رختکن‌های آن. از تماشاگران فجر و خودمان هم بسیار متشکرم، فضای قشنگی را به وجود آورده بودند و با این که تیم فجر از ما عقب بود، تماشاگران این تیم به هیچ وجه توهین نکردند. این که چرا برخی از بازی‌های فجر در این مکان برگزار نمی‌شود را نمی‌دانم و حتما آقای یاوری صلاح را در این می‌دانند و به همین دلیل به آن ورود نمی‌کنم.

سرمربی استقلال در ادامه درباره رحمتی گفت: رحمتی بهترین دروازه‌بان ماست و من اعتقاد دارم از هفت امتیاز تیم ملی پنج تای آن متعلق به رحمتی است، مانند بازی رفت برابر ازبکستان و برگشت مقابل کره. با این حال دست کارلوس کی‌روش برای انتخاب نفرات باید باز باشد، ولی باید توجه داشته باشیم که انتخاب نشدن رحمتی در تیم ملی یک مساله فنی و تاکتیکی نیست و امیدوارم که فدراسیون در این مورد دخالت کند.

وی در ادامه درباره عملکرد جناحین استقلال در این بازی گفت: با توجه به سیستم‌ ما کناره‌های تیم ما باید دونده باشند و در طول این بازی جناح راست ما بسته بود، ولی در سمت چپ تیم ما آنها نفوذ داشتند. البته ما که سنتی هستیم و سواد نداریم. ولی به قولی باید به کوچینگ زمان بازی توجه کنیم. من اعتقاد دارم این دیدار روز عباس محمد رضایی نبود و به همین دلیل او را تعویض کردیم و جناح چپ‌مان را با تقویت بیشتر پوشاندیم.

قلعه‌نویی در ادامه درباره سوالی مبنی بر این که چرا روزگاری می‌خواستیم پرتغال و مکزیک را ببریم، ولی امروز از برد لبنان این همه خوشحالیم، گفت: اجازه می‌دهید در این باره صحبتی نکنم. یک سایتی وجود دارد که علیه من مطلب می‌نویسد. به روح مادرم قسم هیچ کدام از جام‌هایم این قدر برایم افتخار ندارد که آن سایت علیه من مطلب می‌نویسد. همان طور که اشاره کردید ما در زمان آقای دادگان از آن دو تیم شکست خوردیم و همه ناراحت شدند، ولی الان با یک برد مقابل لبنان خوشحال می‌شویم، این به دلیل این است که اهل فن دست شان در فوتبال نیست. یک عده خودشان را به فوتبال چسبانده‌اند که اسمشان را نمی‌آورم و از مزایای فوتبال استفاده می‌کنند. البته چند روزنامه‌ هم وجود دارد که من را می‌زنند که شاید آنها با من مشکل داشته باشند، ولی آن سایت می‌خواهد ریشه مرا بزند و مخالفت آن سایت مدال بزرگی برای من است.

وی درباره داوری گفت: در صحنه پنالتی من از دور نمی‌توانستم تشخیص درستی دهم، ولی وقتی بازیکنان تیم فجر به این مساله اعتراض نکردند فکر نمی‌کنم که مشکلی وجود داشته باشد. داوری ما پاک است، ولی متاسفانه چند هفته‌ است که تیم‌های مختلف علیه ما هجمه ایجاد کرده‌اند تا تیم‌های داوری را تحت تاثیر قرار دهند. من اعتقاد دارم که مظفری زاده، ترکی، فغانی، قهرمانی و حق وردی لیاقت قضاوت در جام جهانی را دارند. وقتی مقدماتی جام ملت‌ها را به آنها می‌دهند این نشان دهنده این است که آنها از سطح بالایی برخوردارند. با این حال داوری تاثیری در نتیجه‌ این دیدار نداشت.

سرمربی استقلال در پایان درباره سوالی مبنی بر این که آیا جانواریو به لیست استقلال برای آسیا اضافه می‌شود؟ گفت: قرار بود گزارش پزشکی‌اش برسد که متاسفانه به علت این که به آمادگی صددرصد نرسید این گزارش پزشکی به دست ما نرسید و ما هم لیستمان را برای آسیا فرستادیم.

کد خبر 201503
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز