همشهری آنلاین: شهردار تهران گفت: اگر دین‌داری و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این مسیر حرکت کنیم، هر فرد با هر گرایشی را می‌توانیم راضی نگه داریم و هیچ سرمایه‌ای بزرگتر از اعتماد مردم به مدیرانشان نیست.

به گزارش ایسنا، دکتر محمد باقر قالیباف در ششمین جشن بزرگ خوش‌حسابی پرداخت‌کنندگان عوارض شهری گفت: دست همه شهروندان را می‌بوسم، چرا که با پرداخت به موقع عوارضشان، امکانی مادی را برای شهرداری تهران فراهم می‌کنند و هیچ چیز بالاتر از رضایت نسبی مردم از شهرداری تهران نیست.

وی افزود: علاوه بر این، بر این باور هستیم که اگر دین‌داری و مردم‌داری را سرلوحه کار خود قرار دهیم و در این مسیر حرکت کنیم، هر فرد با هر گرایشی را می‌توانیم راضی نگه داریم، همانطور که من پیش از این هم گفته‌ام هیچ سرمایه‌ای بزرگتر از اعتماد مردم به مدیرانشان نیست.

شهردار تهران، "اعتماد" را بزرگترین رابط بین مدیران و مردم دانست و گفت: اگر بی‌اعتمادی شکل بگیرد، نمی‌توان کاری را پیش برد، چون هر کاری نیاز به مشارکت و حمایت مردمی دارد و این مشارکت در قبال اعتماد به وجود می‌آید.

قالیباف با اشاره به اینکه شهرداری یک نهاد عمومی غیردولتی است و همه هزینه‌های آن توسط خود مردم پرداخت می‌شود، گفت: امیدوارم با خدمت بی‌منت، شفاف‌سازی و پاسخگویی به مسائل مالی و امورات فرهنگی و آموزشی بتوانیم به مردم خدمت کنیم.

وی مهم‌ترین کاری که مجموعه شهرداری تهران انجام داده را تسلط بر مجموعه کارهای خود در شهر دانست و گفت: مطمئن باشید هیچ تصمیمی در شهرداری بر اساس حادثه و اتفاق نیست، هیچ عملی بدون مشورت، خرد جمعی و تلاش و همیاری شبانه‌روزی اتفاق نمی‌افتد.

شهردار تهران با اشاره به فعالیت‌های عمرانی شهرداری که در سطح شهر دیده می‌شوند، گفت: برای مثال اتوبان 27 کیلومتری امام علی (ع) در مناطق 7، 8، 13، 14، 15 و 20 واقع شده و مردم این مناطق شاهد پیشرفت این بزرگراه بوده‌اند. همچنین در مسیر این بزرگراه 57 پل کوچک و بزرگ احداث شده است.

قالیباف افزود: اعتقاد نداریم کارها در شهرداری بدون عیب و نقص پیش می‌رود، چون هنوز مشکلات و چالش‌های زیادی در شهر وجود دارد و مطمئن هستیم می‌توانیم بهتر از این پول خرج و درآمد ایجاد کنیم اما در این مسیر نیاز به مشارکت و نظارت هم‌وطنانمان داریم.

کد خبر 201020
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز