دوشنبه ۲۳ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۸:۰۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مجموعه تماشاخانه ایرانشهر 25 و 26 بهمن ماه با برپایی آئین آغازین نمایش های «21 بار مردن در 30 روز» به کارگردانی صابر ابر و «یادداشتی برای سهراب» کار اصغر خلیلی اجراهای جدید خود را در تالار استاد سمندریان آغاز می‌کند.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، این مجموعه در حالی از زمان یاد شده با دو نمایش «21 بار مردن در 30 روز» با بازی مهناز افشار و ستاره پسیانی و «یادداشتی برای سهراب» با هنرنمایی کامران تفتی، فرزاد حسنی، زری اماد و نگین ابدالی میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است که تا پایان سال در سالن شماره یک نیز نمایش ۹۰ دقیقه‌ای «تن تن و راز قصر مونداس» را با کارگردانی آروند دشت آرای و بازی هنرمندانی چون؛ حسن معجونی، سعید چنگیزیان، محسن حسینی، سحر دولتشاهی، شبنم فرشادجو، طناز طباطبایی، کاظم سیاحی، اشکان صادقی، اشکان جنابی، مهدی بجستانی، حمید فلاحی، داریوش فائزی، هومن کیایی، امیرحسین طاهری، آرزو عالی، امیر رجبی، شهریار فرد، امین موحدی‌پور و شقایق کفیلی بر روی صحنه دارد.

از دیگر عوامل نمایش «۲۱ بار مُردن در ۳۰ روز» می‌توان به سینا آذین نمایشنامه نویس، بهاره مصدقیان دستیار کارگردان، امیرحسین دوانی طراح صحنه، سحر ابر طراح لباس، مهرداد متجلی عکاس، مهرنوش طبیبی طراح گریم و ثمین مهاجرانی مدیر روابط عمومی اشاره کرد.

در نمایش «یادداشتی برای سهراب» نیز که داستان قتلی را روایت می‌کند که ۳۴ سال پیش اتفاق افتاده است، میلاد حاجی‌زاده به عنوان دستیار کارگردان با گروه همکاری می‌کند.

علاقمندان برای تماشای این نمایش ها می‌توانند با مراجعه به وب سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhanehir/ticket نسبت به پیش خرید بلیط اقدام کنند.

کد خبر 200956

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز