همشهری‌آنلاین: محمود احمدی نژاد رئیس جمهور با پیوستن به راهپیمایان تهرانی در مراسم سالروز پیروزی انقلاب اسلامی شرکت کرد.

محمود احمدی نژاد

مهر نوشت: محمود احمدی ‌نژاد رئیس‌ جمهور در راهپیمایی 22 بهمن در مراسم گرامیداشت سالروز سی و چهارمین بهار انقلاب اسلامی شرکت کرد.

رئیس‌ جمهور از مسیر خیابان آزادی در راهپیمایی حضور پیدا کرد و مورد استقبال مردم قرار گرفت. حاضران شعارهایی در حمایت از رئیس جمهور سر دادند.

جمعی از اعضای هیات دولت رئیس جمهور را همراهی می‌کنند.

قرار است رئیس جمهور سخنران مراسم راهپیمایی 22 بهمن باشد.

فارس نیز نوشت: رئیس‌جمهور گفت: شما مطمئن باشید هر سال این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال قبل است چراکه ملت ایران هر سال بزرگتر و عزیز‌تر می‌باشد. امسال هم همینگونه خواهد شد.

احمدی‌نژاد رئیس جمهور اسلامی ایران در راهپیمایی 22 بهمن و در جمع خبرنگاران در پاسخ به سؤالی درباره اینکه نظر شما در مورد حضور بی‌سابقه مردم در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن با وجود مشکلات اقتصادی گفت: به نظرم مقایسه اراده مردم با مشکلات اقتصادی و همچنین حضور آنها در راهپیمایی یوم‌الله 22 بهمن کاملاً اشتباه است.

وی افزود: این مسئله یک بی‌انصافی نسبت به ملت است، هیچگاه ما چنین موضوعی را نداشتیم که آقا حالا که مشکلات وجود دارد شما در راهپیمایی روز 22 بهمن شرکت می‌کنید یا خیر.

رئیس‌جمهور ادامه داد: این سؤال به چه معنا است، هرکس در زندگی مشکلاتی دارد آیا زندگی نمی‌کند، به فکر پیشرفت و عظمت نیست، از حقوق خود دفاع نمی‌کند. انقلاب متعلق به ملت است، یک عظمت است، یک تاریخ است، یک آینده است، هویت است، یک موجودیت است، یک روح بلند الهی است. انقلاب و کشور مال ملت است و انقلاب مال خودشان است، همه چیز مال خودشان است.

احمدی‌نژاد گفت: شما مطمئن باشید هر سال این راهپیمایی باشکوه‌تر از سال قبل است چراکه ملت ایران هر سال بزرگتر و عزیز‌تر می‌باشد. امسال هم همینگونه خواهد شد.

وی افزود: می‌بینید که این حضور یک اقیانوس بیکران و بی‌‌تلاطم است و همه هستند، اقشار گوناگون و سلیقه‌های گوناگون و همه مردم حضور دارند، زیبایی‌های یک ملت خود را نشان داده است.

رئیس‌جمهور تصریح کرد: ان‌‌شاء‌الله این موج آثار خود را در جهت اصلاح، توحید، معنویت، ایمان و یگانه‌پرستی اثر خود را تا دورترین نقاط عالم خواهد گذاشت و در راستای عظمت و عزت ملت خواهد بود.

کد خبر 200817
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز