گروه شهری: مجتمع تجاری و تفریحی «لاله‌پارک» کلانشهر تبریز با حضور شهردار تهران افتتاح شد.

قالیباف

محمدباقر قالیباف در این مراسم که روز پنجشنبه برگزار شد، سخنانش را به تکلیف مدیران کشور برای بسترسازی پیشرفت و عدالت اختصاص داد.شهردار تهران که در حضور آیت‌الله مجتهد شبستری امام جمعه و نماینده ولی‌فقیه در استان آذربایجان شرقی، نوین شهردار تبریز و جمعی از مدیران شهری تبریز سخنرانی می‌کرد، با بیان اینکه انقلاب ما یک انقلاب اعتقادی، عقیدتی، فرهنگی و اخلاقی بوده، گفت: امروز ما باید در همین بستر حرکت کنیم و بدانیم تداوم حرکت ما در گرو این است که در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی و اقتصادی هم بتوانیم نیاز جامعه را پاسخ دهیم.

به گفته قالیباف، در شهرداری‌ها به‌عنوان نهاد‌های غیردولتی و عمومی باید تلاش کرد تا خدمت خوب، کارهای عمرانی خوب توأم با توجه به مسائل اجتماعی و فرهنگی و مقوله آسیب‌های اجتماعی مورد توجه قرار گیرد و بتوان شهرداری را از سازمانی خدماتی به نهادی اجتماعی تبدیل کرد. وی ادامه داد: این اتفاق رخ نخواهد داد مگر اینکه مردم و شهروندان ما با تمام وجود و از ته‌دل در اداره شهر مشارکت معنی‌دار داشته باشند. وی اضافه کرد: مهم‌ترین نقش ما به‌عنوان یک مدیر این است که برای این چنین حرکات و پیوندهای زیبایی که امروز شاهد آن هستیم، بستر‌سازی‌ کنیم.

شهردار تهران ادامه داد: ما مدیران مکلفیم برای حفظ کرامت شهروندان و پیشرفت توأم با عدالت و یک حرکت پایدار اقتصادی بستر‌سازی‌ کنیم و راه را برای سرمایه‌گذارانی که دل در کشور، انقلاب و مردم دارند، باز کنیم. وی بار دیگر با تأکید بر این موضوع که باید بسترسازی‌های لازم را انجام دهیم تا سرمایه‌گذاران متعهد و عزیز بیایند و بتوانیم چالش‌های اقتصادی پیش رو را حل و فصل کنیم، تصریح کرد: مردان این سرزمین در مقابل دشمنانی که به کشور تاختند، ایستادگی کردند و بزرگمردانی چون شهید باکری‌ها و شهید شفیع‌زاده‌ها ایستادند و مردم هرگز در مقابل دشمن سر خم نکردند و نشکستند. قالیباف خاطرنشان کرد: امروز شایسته و سزاوار نیست که شاهد آن باشیم که این چنین مردانی در مقابل خانواده، فرزندان و هم‌محله‌ای‌های خود ناخواسته بشکنند و خرد شوند.

 

کد خبر 200673
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهردار

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز