همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا گفت:‌ اگر خطری متوجه این نظام و مردم شود با تمام قدرت برای شکستن توطئه دشمنان به میدان می‌آییم.

به گزارش مهر، سردار سرلشکر پاسدار سیدیحیی صفوی، در گردهمایی 5 هزار نفری ایثارگران و بازنشستگان نیروهای مسلح شرق تهران با اشاره به حرکت با صلابت و پر قدرت جمهوری اسلامی ایران گفت: دشمنان کوچکتر از آن هستند که با ملت بزرگ ایران که به یاری امام شتافتند و انقلاب اسلامی و الهی را تا به اینجا رسانده‌اند، بتوانند مقابله کنند.

سرلشکر صفوی تصریح‌ کرد: دشمنان ما نتوانستند جلوی نفوذ و قدرتمندی ایران را بگیرند. ایران اسلامی هم اکنون یک قدرت منطقه‌ای است، نفوذ ایران، تاثیر انقلاب اسلامی و حکومت جمهوری اسلامی، نفوذ کلام امام راحل و مقام معظم رهبری نه تنها در منطقه غرب آسیا و در بیداری اسلامی بلکه دل‌های مسلمان جهان را تحت تاثیر قرار داده و مستضعفان را در آمریکای جنوبی به مقابله با مستکبران دعوت کرده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا با اشاره به لزوم حفظ آمادگی‌های بازنشستگان نیروهای مسلح گفت: شما عزیزان بازنشسته همچون زمان خدمت باید آماده دفاع از ملت، کشور و نظام سیاسی باشید. ممکن است فتنه‌ای در راه باشد و برخی داخلی‌ها بخواهند فتنه جدیدی را سامان دهند.

وی افزود:‌ نیروهای بازنشسته ما نیروهای مدافع انقلاب، نظام و ملت هستند و حضور، فکر و تجربه آنها برهم زننده توطئه دشمنان است. شما باید پشتوانه این انقلاب و نظام سیاسی باشید؛ اگر خطری متوجه این نظام و مردم شود ما و شما مثل سال‌های گذشته با تمام قدرت برای شکستن توطئه دشمنان به میدان می‌آییم.

سرلشکر صفوی در ادامه سخنان خود گفت: ما از راهی که انتخاب کرده‌ایم برنخواهیم گشت، ما آگاهانه در نیروهای مسلح آمدیم و می‌دانستیم که کار سختی است؛ از صراط مستقیمی که انتخاب کردیم که همان راه دفاع از اسلام، ملت ایران و ملت‌های اسلامی دنیا است دست برنخواهیم داشت، هر روز که بگویند بروید در جایی دفاع کنیم قطعا خواهیم رفت.

کد خبر 200613
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز