همشهری آنلاین: سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه، شاهد چهره واقعی فوتبال ایران برابر لبنان بودیم،گفت: ایران می‌تواند به جام جهانی برود.

کارلوس کی‌روش

به گزارش فارس، کارلوس کی‌روش پس از پیروزی 5 بر صفر برابر لبنان در نشست خبری اظهار داشت: در درجه اول از بازی بازیکنان باید تقدیر کنم و بازی خوبی بود از بازیکنانم تشکر می‌کنم. بازیکنان عملکرد خوبی داشتند. مسئله و قصه اصلی ما کیفیت بازی بود. تاکید می‌کنم  تیم و بازیکنان در طول 90 دقیقه تمرکز بالایی داشتند و در تک تک دقایق جنگیدند و این اتفاق در طول بازی بود و باید از این حرکت تقدیر شود.

وی ادامه داد: مسئله دیگر که باید بگویم اینکه بازیکنان حقیقت فوتبال را آشکار کردند و این چهره اصلی تیم ملی ایران بود. امروز ثابت شد تیم ملی ایران خیلی خوب است و استحقاق حمایت همه جانبه را دارد اگر این اتفاق بیفتد در جام جهانی برزیل خواهیم بود اما حرفم با لبنانی‌ها این است؛ امشب فوتبال باز و خوبی را نشان دادند و سعی کردند خوب باشند اما امروز روز ما بود و ما بهتر بودیم. به لبنان و بازیکنانش و مربی‌اش تبریک می‌گویم.

کی‌روش در مورد اظهارات سرمربی لبنان، گفت: تنها چیزی که متفاوت بود داوری داشتیم که تصمیم‌گیری‌های درستی داشت. او تصمیم‌های درستی گرفت بدون اشتباه. به نظر بوکر احترام می‌گذارم اما با نظرش مخالفم. یک مسئله دیگر اینکه در طول بازی کسی به دنبال تمارض نبود و 90 دقیقه بازی کردیم که دلیلش قدرت تصمیم‌گیری بالای داور بود. یک فوتبال خوب بود. بعد از بازی صحنه‌های بازی را دیدم، هر دو خطا پنالتی بود. سرمربی تیم ملی لبنان هم صحنه‌های آهسته را ببیند نظرش عوض می‌شود.

کی‌روش در مورد حضور هواداران در ورزشگاه آزادی گفت: امروز تماشاگرانی که به ورزشگاه آمدند عالی بودند و از آنها تشکر می‌کنم اما دوست نداشتیم چهارشنبه عصر بازی کنیم. تصمیم کنفدراسیون بود، اگر دست ما بود دوست داشتیم جمعه بازی کنیم. مطمئنم تمام هواداران چه در خانه و چه در ورزشگاه از بازی لذت بردند.

سرمربی تیم ملی در مورد دژاگه و قوچان نژاد و تعویض زودهنگام دژاگه گفت: به من گفتند که دستاوردت چیست؟ گفتم دستاوردم حضور این دو بازیکن هستند اما امشب دیدید که همه خوب بودند. برای اولادی و یعقوب کریمی هم فرصت خوبی به وجود آمد تا بازی کنند. این طبیعی است که کنترل نتیجه دست ما بود و تعویض‌های لازم را انجام بدهیم.

وی در مورد استرس و فشار روانی روی بازیکنان، گفت: به نظر شما احترام می‌گذارم، امروز بعد از یک باخت بازی کردیم . بعد از باخت به ازبکستان تحت فشار رسانه‌ها بودیم و نمی‌دانم امشب چرا می‌گویید ما با استرس بازی کردیم. بهتر است به جای طرح این مسایل بگوییم بازیکنان فوق‌العاده‌ای داریم که حتی تحت فشار هم خوب بازی می‌کنند. بازیکنان امشب چهره‌ واقعی فوتبال ایران را نشان دادند که اگر از این موقعیت استفاده کنیم آنها را در جام جهانی خواهید دید و شک نکنید.

وی افزود: امروز شاهد پیغامی شفاف از جانب کفاشیان ومسئولان ، مربیان و همه ایرانیان بودیم؛ اگر متحد و یکدل باشیم به هدفمان می‌رسیم. افرادی که دوست دارند به ما بپیوندند به آنها خوشامد گویی‌ می‌گوییم و در خدمتشان هستیم.

کی‌روش در مورد ترک اردوی تیم ملی از سوی هادی عقیلی گفت: امشب ما لبنان را برده‌ایم و در این مورد صحبت می‌کنیم، برای پاسخ به مسایل دیگر وقت لازم را داریم که درباره آنها صحبت کنیم.

کد خبر 200470
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز