سه‌شنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۱ - ۱۳:۴۱
۰ نفر

همشهری آنلاین: سرمربی آلمانی تیم ملی فوتبال لبنان گفت، برای کی‌روش متاسف است که باختن تیمش را به موضوع نادرستی چون اتلاف وقت ربط می‌دهد.

بوکر سرمربی لبنان

به گزارش ایسنا، تئو بوکر در نشست خبری پیش از بازی تیم‌های ملی فوتبال ایران و لبنان از رقابت‌های انتخابی جام‌ ملت‌های آسیا اظهار کرد: "از یک و نیم سال پیش که کارم را در لبنان شروع کردم، سعی کردم، روند رو به جلویی را برای تیم ملی لبنان و فوتبال این کشور به وجود بیاورم. نتایج خوبی را هم گرفتیم. چیزی که در لبنان می‌دیدیم، اصلا فوتبال نبود و لیگ منظم وجود نداشت اما برنامه‌ریزی کردیم و با سعی و تلاشی که داشتیم، نتایج خوبی را هم گرفتیم. خوشحالیم که در ایران هستیم. تیم ما چندین بازیکن فوق‌العاده دارد اما کامل نیست. تلاش می‌کنیم، مقابل ایران بازی خوبی را به نمایش گذاشته و نتیجه خوبی را هم بگیریم."

وی در واکنش به سوالی مبنی بر این‌که لبنان در بازی اخیر مقابل ایران اتلاف وقت زیادی داشت و حتی کی‌روش معتقد است، لبنانی‌ها استاد وقت‌کشی هستند، گفت: "متاسفم که مربی در سطح ملی این طور فکر و صحبت می‌کند. به دنبال اتلاف وقت نبودیم و نمی‌خواستیم با زمان بازی کنیم. حق ما در آن بازی برد بود، چون عملکرد خوبی داشتیم و فکر می‌کنم همه بازی ما را دیدند. ایران در آن بازی باخت و حتما می‌خواستند دلیلی برای باخت‌شان بیاورند اما این دلایل قابل پذیرش نیست و من از حرفی که او زده متاسفم."

بوکر در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر این‌که بازی در ورزشگاه آزادی برابر هواداران ایرانی را چگونه ارزیابی می‌کند، اظهار کرد: "می‌توانم بگویم که ایران کشوری ثروتمند است که امکانات زیادی دارد. قبول داریم، ایران در 20 - 30 سال گذشته بازی‌های خوبی را انجام داده و نتایج خوبی را هم گرفته اما لبنان جلوی ایران حریف کوچکی نبوده و به این شکل نیست که بخواهیم، از بازی در آزادی استرس داشته باشیم. هیچ ترس و واهمه‌ای از بازی با ایران در این استادیوم نداریم. در عین حال آن طور هم نیست که بگوییم اگر ایران را بردیم و دیگر به جام‌جهانی برزیل راه‌یافته‌ایم."

سرمربی تیم ملی لبنان در واکنش به سوال یکی از خبرنگاران که پرسید، صحبت‌هایی درباره تبانی بازیکنان لبنانی در فوتبال این کشور وجود دارد و آیا این موضوع در عملکرد تیم ملی تاثیری دارد، گفت: "خودمان را با این حرف‌ها مشغول نمی‌کنیم. این‌ها واقعیت ندارد. البته می‌دانیم فوتبال لبنان به امکانات زیادی احتیاج دارد و به وجود آوردن این امکانات و گرفتن نتایج خوب زمان‌بر است. تمرکز ما روی فوتبال پاک است و اصلا چنین چیزهایی نمی‌بینیم. سعی می‌کنیم، به دیگران هم این را نشان دهیم."

بوکر پس از سوالاتی که از رضا عنتر، بازیکن تیم لبنان پرسیده شد و او هر گونه ضعف امکانات لبنان در بازی اخیری که برابر ایران داشتند، تکذیب می‌کرد، در پاسخ به سوال دیگر ایسنا مبنی بر این‌که آیا فکر می‌کند، شکست ایران برابر لبنان در بیروت واقعیت اختلاف فوتبال این دو کشور را نشان می‌دهد، گفت: "ما کویت، کره‌جنوبی و ایران را برده‌ایم. فکر می‌کنم این حرف‌ پوچی است که بگوییم لبنان شانسی به این موفقیت‌ها رسیده است. ما به کارمان مطمئن هستیم."

بوکر در پایان این نشست در واکنش به دیگر سوال ایسنا که آیا ارتباط‌تان با رسانه‌ها و خبرنگاران لبنانی بهتر شده، چون سایت‌های اینترنتی پیش از بازی اخیرتان مقابل ایران چیز دیگری را نشان می‌داد، گفت: "من و رسانه‌ها هیچ مشکلی با هم نداریم و این موضوع را تکذیب می‌کنم. اولین بار است که چنین چیزی را می‌شنوم. با رسانه‌ها رابطه خوبی داریم و تمرکزمان روی فوتبال است."

کد خبر 200302
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار فوتبال ايران

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز