دوشنبه ۱۶ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۴۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: نمایش «هملت» به کارگردانی رضا گوران در روزهای پنجشنبه و جمعه مورخ 19 و 20 بهمن ماه سال جاری با دو اجرا میزبان علاقمندان به هنرهای نمایشی است.

نمایش

به گزارش همشهری آنلاین، در این نمایش 75 دقیقه‌ای که در سی و یکمین جشنواره بین المللی تئاتر فجر نیز توانسته برگزیده نخست بخش طراحی صحنه و لباس را به دست آورد هنرمندانی چون آتیلا پسیانی، صابر ابر، بهناز جعفری، ستاره پسیانی، شیرین فرشباف و داریوش موفق به ایفای نقش می‌پردازند.

از دیگر عوامل این نمایش که تا 23 بهمن ماه در سالن استاد سمندریان مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به صحنه می‌رود، می‌توان به آرش گوران آهنگساز، نورالدین حیدری ماهر دستیار اول کارگردان، برنامه ریز و مدیر تولید، آتوسا قلم فرسایی طراح لباس، منوچهر شجاع طراح صحنه، امین یزدانی نژاد مدیر صحنه و یحیی پاکدل طراح پوستر و بروشور اشاره کرد.

علاقمندان برای تماشای این نمایش در روزهای یاد شده می‌توانند با مراجعه به سایت مجموعه تماشاخانه ایرانشهر به نشانی اینترنتی www.tamashakhaneh.ir/ticket نسبت به پیش خرید و یا رزرو بلیت اقدام کنند.

دانشجویان تا پایان اجراهای این نمایش می‌توانند با ارائه کارت دانشجویی همه روزه از ساعت 16 با مراجعه به گیشه مجموعه تماشاخانه ایرانشهر نسبت به تهیه بلیت تخفیف دار اقدام نمایند.

 

کد خبر 200061

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز