همشهری آنلاین: در مراسم سالانه اتحادیه کارگردانان آمریکا، بن افلک در رقابت با کارگردانان برجسته آمریکایی عنوان بهترین کارگردان را از آن خود کرد.

به گزارش مهر به نقل از هالیوود ریپورتر، در شصت و پنجمین مراسم سالانه اتحادیه کارگردانان آمریکا، بن افلک برای ساخت فیلم ضد ایرانی "آرگو" این عنوان را از آن خودش کرد.

این بازیگر 40 ساله که کارش را با بازیگری شروع کرد و بعد به کارگدانی روی آورد، جایزه اتحادیه کارگردانان آمریکا (DGA) را برای دستاوردهایش در عرصه کارگردانی به دست آورد.

با این حال او هنگام دریافت جایزه اش گفت: فکر نمی‌کنم با این جایزه به یک کارگردان واقعی تبدیل شده باشم، اما می‌توانم امیدوارم باشم که در راه درستی گام برمی‌دارم.

با این حال افلک شانسی برای دریافت جایزه کارگردانی اسکار ندارد چون "آرگو" با وجود این که نامزد دریافت 7 جایزه اسکار شده، در بخش کارگردانی نامزد دریافت این جایزه نیست.

کاترین بیگلو برای "سی دقیقه نیمه شب"، اسپیلبرگ برای "لینکلن"، هوپر برای "بینوایان" و آنگ لی برای "زندگی پای" دیگر نامزدهای دریافت این جایزه بودند.

در این مراسم که به میزبانی کلسی گرامر برگزار شد، جایزه بهترین مجموعه کوتاه تلویزیونی به جی رواچ برای "تغییر بازی" رسید و رایان جانسون برای "برکینگ بد" جایزه مجموعه تلویزیونی درام را گرفت.

جایزه مجموعه کمدی هم نصیب لیندا دوهام برای "دختران" شد.

 

کد خبر 199968

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز