همشهری آنلاین: در پایان روز نخست از رقابت‌های بین‌المللی گرجستان نمایندگان بلاروس و ژاپن موفق به کسب مدال برنز شدند.

Judo

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، در روز نخست این مسابقات جودوکاران اوزان سبک به روی تاتامی رفتند. در وزن 60- کیلوگرم "کیدو شینجی" از ژاپن مدال طلا کسب کرد، "یلداس اسمتوف" از قزاقستان صاحب مدال نقره شد و دو نشان برنز مشترک هم به "مرباشویلی" و "پاپیناشویلی" هر دو از گرجستان تعلق گرفت.

در وزن 66- کیلوگرم که مدال‌های آن توسط آرش میراسماعیلی توزیع شد، "دیمیتری شرهان" از بلاروس طلایی شد،"وادزیم شوکا"، دیگر جودوکار بلاروس به مدال نقره دست یافت و "پیکرشویلی" از گرجستان و "یوشیدا" از ژاپن هم روی سکوی سوم مشترک ایستادند.

در وزن 73- کیلوگرم الیاس علی‌اکبری از کشورمان با دو پیروزی و دو شکست در جای هفتم ایستاد. در این وزن نماینده رژیم اشغالگر قدس در جای نخست قرار گرفت، "ترنوف" از قزاقستان، آستانوف" از روسیه و "رحیملی" از آذربایجان به مدال‌های نقره و برنز شدند.

این رقابت‌ها یکشنبه (15 بهمن) با برگزاری مبارزات اوزان زوج به پایان می‌رسد. در وزن 81 کیلوگرم امیر قاسمی‌نژاد در اولین دیدار "لاشا زوربیانی" از گرجستان را پیش رو دارد. در وزن 90- کیلوگرم علی محمدنیا، "اندرو بارنس"، نفر 44 رنکینگ جهانی از کشور انگلستان را در مقابل دارد و محمد جمالی، دیگر نماینده ایران در این وزن با "کازیوسیوناک"، نفر 59 رده‌بندی بهترین‌های جهان از بلاروس مبارزه می‌کند. جواد محجوب در وزن 100- کیلوگرم دور نخست را استراحت دارد، وی در دور دوم باید با "گئورگی کاوترادزه" از کشور میزبان پیکار کند.

تیم ملی جودوی ایران که مسابقات قهرمانی آسیا را فروردین ماه 92 پیش رو دارد به عنوان یک میدان تدارکاتی راهی گرجستان شده است.

 

کد خبر 199912
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز