یکشنبه ۱۵ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۳۶
۰ نفر

همشهری آنلاین: مسابقات کریکت قهرمانی بانوان آسیا با قهرمانی تایلند، میزبان این رقابت‌ها به پایان رسید، ضمن این که تیم ایران علاوه بر کسب مقام ششمی آسیا، کاپ "توسعه و پیشرفت" را نیز تصاحب کرد.

kriket

به گزارش روابط عمومی فدراسیون انجمن‌های ورزشی، تیم‌های تایلند و چین که با تیم ملی کشورمان در گروه دوم همگروه بودند به فینال رسیدند که تیم تایلند در دیدار نهایی با حساب 78-95 برابر چین به پیروزی رسید و فاتح این پیکارها شد.

همچنین تیم‌های نپال، هنگ کنگ، بوتان، ایران، مالزی، قطر، سنگاپور، امارات و کویت به ترتیب عناوین سوم تا یازدهم را به دست آوردند.

تیم ایران با برتری مقابل تیم‌های با امکانات قطر، کویت و سنگاپور به مرحله دوم رسید و عنوان ششمی آسیا را به دست آورد که بازی‌های خوب این تیم با پوشش اسلامی، بازتاب وسیعی در رسانه‌های تایلند داشت.

این رقابت‌ها با حضور 11 تیم در دو گروه در شهر "چیانگ مای" تایلند برگزار شد که در پایان کاپ بیشترین توسعه و پیشرفت طی یک سال اخیر نیز به تیم ملی بانوان کشورمان تعلق گرفت.

اسامی نفرات اعزامی به این رقابت‌های معتبر آسیایی به این شرح بود:

بازیکنان: فهیمه خادم ابوالفضل، آویده گیلانی، رویا کاهنی، نسیمه ره‌شتایی، الهام قربانی، پریسا افضلی، مهدیه سلطانی‌نژاد، سارا شهبازی، سفورا زیوی امید، طاهره میرک‌نژاد، ملیحه قاسم‌زاده تهرانی، معصومه حسنی، سمیه صحراپور، زهرا ده‌مرده‌زاده

سرمربی: هاجر سرور از پاکستان

مربی: مژده باوندپور

سرپرست: منیر حبیبی

کد خبر 199905
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز