همشهری آنلاین: هفته آخر لیگ‌های کاراته جوانه و آینده‌سازان بانوان پنجشنبه 12 بهمن ماه در سالن شهید کبکانیان تهران برگزار شد.

کاراته بانوان

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در لیگ آینده‌سازان هیات کاراته آذربایجان شرقی 15 بر 7 تیم کوبه اوزاکا را شکست داد و راهی فینال شد. در آن سوی جدول هم دانشگاه آزاد اسلامی موفق شد 12 بر 11 مقاومت بسیج را مغلوب کند و به فینال برسد.

در دیدار رده‌بندی این تیم مقاومت بسیج بود که با نتیجه 23 بر 0 از سد تیم کوبه اوزاکا گذشت و مقام سوم را به دست آورد.

دانشگاه آزاد اسلامی هم با نتیجه 12 بر 10 هیات کاراته آذربایجان شرقی را برد و بر سکوی نخست ایستاد.

در لیگ جوانه‌ها هم باشگاه قاسمی گیلان مقام نخست را به دست آورد، دانشگاه آزاد اسلامی دوم شد و مقاومت بسیج بر سکوی سوم قرار گرفت.

در این رقابت‌ها دانشگاه آزاد اسلامی 18 بر 4 از سد مقاوت بسیج گذشت و تیم قاسمی گیلان 15 بر 8 بر تیم علمدار کربلا غلبه کرد تا دو تیم دانشگاه آزاد اسلامی و قاسمی گیلان برگزارکننده دیدار فینال باشند.

در فینال قاسمی گیلان 13 بر 8 دانشگاه آزاد اسلامی را مغلوب کرد و در مبارزه رده‌بندی تیم علمدار کربلا 20 بر 3 از مقاومت بسیج شکست را پذیرفت.

کمیته برگزارکننده مسابقات، سبا روشن قیاس از تیم مقاومت بسیج را به عنوان بازیکن برتر کاتا و بهنوش محمدی از تیم مقاومت را بازیکن برتر کومیته در لیگ آینده‌سازان معرفی کرد.

همچنین در لیگ جوانه‌ها فاطمه صادقی به عنوان بازیکن برتر کاتا و زهرا حاجیان به عنوان بازیکن برتر کومیته از تیم دانشگاه آزاد اسلامی برگزیده شدند.

 

کد خبر 199798
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز