چهارشنبه ۲۹ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۴:۰۹
۰ نفر

گروه اجتماعی: جانشین فرمانده نیروی انتظامی گفت: در آینده نزدیک سه موضوع مهم در دستور کار پلیس قرار می‌گیرد.

سردار حسین ذوالفقاری جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اعلام این مطلب، افزود: طبق بررسی‌ها و گزارش‌های مردمی که به مأموران ناجا در سراسر کشور رسیده است، شهروندان از اینکه بعضی از کسبه، اصناف و بازاریان اجناس و وسایل خود را در داخل پیاده‌رو و بعضاً خیابان می‌گذارند و برای آنها ایجاد مزاحمت می‌شود، ناراحت هستند.

وی اضافه کرد: همچنین طی گزارشات مردمی، بعضی از این مغازه‌داران و کسبه و ادارات و سازمان‌ها با گذاشتن اشیائی در مقابل مغازه و یا سازمان خود، از آن محل به عنوان پارکینگ اختصاصی خود استفاده می‌کنند که این موضوع باعث اعتراض شهروندان شده است.

سردار ذوالفقاری همچنین، گفت: بسیاری از هموطنان به صورت تلفنی، حضوری و بعضاً مکاتبه‌ای از عدم پذیرش مسئولیت مفقود شدن وسایل داخل خودروهای پارک شده در پارکینگ‌های عمومی اعلام نارضایتی دارند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به اینکه سازمان‌ها و ادارات برای پارک خودروهای خود باید از راهنمایی و رانندگی مجوز و تابلو پارک بگیرند، خاطر نشان کرد: پلیس موضوعات مطروحه از طرف مردم را در دست بررسی دارد و به زودی تصمیمات خود را دراین زمینه اعلام می‌کند.

سردار ذوالفقاری تصریح کرد: طبق قانون شهرداری‌ها گذاشتن وسایل و اجناس مغازه‌داران و اصناف در داخل پیاده‌روها و خیابان‌ها سد معبر است.

کد خبر 19936

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز