همشهری آنلاین: هم‌زمان با هفته پایانی سوپر لیگ کاراته، هفته آخر لیگ برتر نیز روز جمعه ششم بهمن ماه در سالن شهید افراسیابی پیگیری شد و تیم گاز زنجان با 36 امتیاز به مقام قهرمانی این دوره از رقابت‌ها دست یافت.

karate

به گزارش روابط عمومی فدراسیون کاراته، در هفته پایانی لیگ برتر 6 بازی انجام شد که تیم گاز زنجان که ابتدا 14 بر 12مقابل شهدای پاس همدان به برتری رسیده بود، در مصاف با تیم شهید داورزنی قرچک 14 بر 13 نتیجه را واگذار کرد تا اولین شکست این تیم در لیگ برتر شکل بگیرد. به رغم این باخت، تیم گاز زنجان در 13 بازی خود صاحب 12 برد، 1 باخت و 36 امتیاز شد تا عنوان قهرمانی نهمین دوره لیگ برتر کاراته را از آن خود کند.

فولاد مبارکه سپاهان 27 بر 1 مقابل صندوق قرض‌الحسنه امام سجاد (ع) به برتری رسید تا با 30 امتیاز، بالاتر از تیم شهید داورزنی قرچک قرار بگیرد.

تیم شهید داورزنی قرچک هم که در روز جمعه علاوه بر شکست دادن گاز زنجان، تیم شگفتی‌ساز هفته شد، تیم ایران یاسا را هم 23 بر 6 شکست داد تا در مجموع حساب امتیازات خود را به عدد 27 رسانده و در جای سوم بایستد.

تیم شهدای پاس همدان هم با 21 امتیاز در مکان چهارم جدول قرار گرفت.

در سایر دیدارهای هفته پایانی لیگ برتر، شهرداری ساوه 16 بر 8 از سد صندوق قرض‌الحسنه امام سجاد (ع) گذشت و در پیکار دوم نیز موفق شد تیم ایران یاسا را با حساب 21 بر 8 شکست دهد. شهرداری با این دو پیروزی در مجموع 12 امتیازی شد تا پایین‌تر از ایران یاسای 15 امتیازی در رده ششم قرار بگیرد.

تیم صندوق قرض‌الحسنه امام سجاد (ع) در 13 بازی خود با 2 پیروزی، 11 باخت و 6 امتیاز در جای هفتم ایستاد.

هیات کاراته تاکستان نیز با 3 امتیاز در انتهای جدول رده‌بندی قرار گرفت.

 

کد خبر 199062
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار کشتی و وزنه‌برداری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز