همشهری آنلاین: رضا کیانیان بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون کشور با استفاده از دوربین تلفن همراه برای بخش نگاه هنرمند اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم می‌سازد.

بازیگر سینما

به گزارش همشهری آنلاین، بخش نگاه هنرمند از جمله بخش های غیر رقابتی جشنواره است که در آن 10 فیلم از 10 هنرمند شناخته شده کشور که با استفاده از تلفن همراه و برای جشنواره همراه تهران ساخته شده به نمایش در خواهد آمد.

رضا کیانیان که با فعالیت در عرصه های مختلف نویسندگی، بازیگری، مجسمه سازی، عکاسی، طراحی صحنه و لباس و ... به عنوان هنرمندی صاحب اندیشه و سبک شناخته شده است و امسال با بازی در فیلم "هیچ کجا هیچ کس" در جشنواره فیلم فجر حضور دارد، با استفاده از تلفن همراه برای بخش نگاه هنرمند اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران فیلم می‌سازد.

عکس های کیانیان چندی پیش نیز در اکسپو عکس تهران 91 به نمایش در آمد.

از این هنرمند تاکنون کتاب های بازیگری در قاب، ناصر و فردین، قارسوم: اتفاق می‌افتد، عکس های تنهایی، این مردم نازنین، تحلیل بازیگری و شعبده بازیگری در زمینه های سینما، بازیگری، عکس و قصه منتشر شده است.

بخش "نگاه هنرمند" با هدف فرهنگسازی استفاده خلاقانه از ابزارهای گوشی تلفن همراه و ایجاد انگیزه برای نسل جوان شکل گرفته است.

در این بخش، با گردآوری و نمایش آثار هنرمندان نامی و محبوب کشور، زاویه دید هنرمندان به موضوعات مختلف انسانی به نمایش در می‌آید.

اولین جشنواره فیلم و عکس همراه تهران با دبیری فرجاد خوشبین در سه بخش رقابتی "از نگاه همراه"، " درباره همراه" و مسابقه فیلم و عکس سامسونگ با موضوع "ایده ها منتظر نمی‌مانند" برگزار می‌شود.

 

کد خبر 199004

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز