مجموع نظرات: ۰
یکشنبه ۱ بهمن ۱۳۹۱ - ۰۶:۵۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: مدیرعامل شرکت واحد اتوبوسرانی تهران و حومه گفت: تا پایان سال 300 دستگاه اتوبوس دو کابین وارد ناوگان اتوبوسرانی پایتخت می‌شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از مهر، پیمان سنندجی با اشاره به ورود 300 دستگاه اتوبوس دو کابین تا پایان امسال به ناوگان اتوبوسرانی گفت:بی آر تی پایانه خاروان به ترمینال جنوب تا پایان سال به بهره برداری می رسد.

وی ادامه داد: فعالیتهای عمرانی این خط آغاز شده و امیدورایم بتوانیم در دهه فجر و جشن های پیروزی انقلاب اسلامی اتوبوسهایی را که تازه وارد ناوگان می شود در این خط به کار گیریم.

مدیرعامل شرکت واحداتوبوسرانی تهران و حومه اضافه کرد: ورود این 300 دستگاه اتوبوس دو کابین که روزانه هر دستگاه 1800تا 200 نفر را جابجا می کنند می تواند تا 600هزار نفر به ظرفیت حمل ونقل عمومی اضافه کند اما بخشی از آنها جایگزین اتوبوس های از رده خارج می شود و در کل به طور متوسط 200تا 300هزار نفر به ظرفیت جابجایی ناوگان اتوبوسرانی افزوده خواهد شد.

سنندجی با اشاره به اینکه با ورود اتوبوسهای جدید خط یک و چهار بی آر تی تقویت خواهند شد گفت: مسافران خط 4(بزرگراه چمران) بسیار بیشتر شده و نیاز به افزایش اتوبوس در این خط داریم.

افزایش کمکهای بلاعوض به نوسازی مینی بوس های پایتخت

مدیرعامل شرکت واحد از پیشنهاد افزایش کمکهای بلاعوض به نوسازی ناوگان مینی بوسرانی خبر داد وگفت: با توجه به اینکه سازمان محیط زیست اعتباری در این خصوص پیش بینی نکرده است مدیریت شهری به شورا پیشنهاد داد تا مبلغ کمک بلاعوض خود را بیشتر کند تا تعداد بیشتری مینی بوس ها وارد چرخه نوسازی شوند.

کد خبر 198390
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز