سه‌شنبه ۲۸ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۲:۰۴
۰ نفر

همشهری آنلاین: رییس جمهوری روز سه‌شنبه 28 فروردین در اجتماع مردم اقلید فارس گفت: امروز مهمترین ماموریت همه ما سازندگی است.

به گزارش ایرنا وی در ادامه بیست و هفتمین سفر استانی خود در اقلید افزود: در بخش سازندگی کارهای فراوانی باید انجام شود که از جمله این کارها حرکت همه جانبه برای ایجاد اشتغال و رفع بیکاری جوانان است.

احمدی نژاد گفت: ازجمله کارهای دولت در این زمینه، توزیع عادلانه تسهیلات ارزان قیمت است که سهم جوانان پراستعداد اقلید در سال جاری از این تسهیلات بیش از ‪ ۶۰‬میلیارد تومان است.
رئیس جمهور در بخش دیگری از سخنانش با تاکید بر اینکه استفاده کامل از انرژی هسته‌ای حق‌آحاد ملت‌ایران است، افزود: هیچکس اجازه ندارد سرسوزنی عقب نشینی کند و دنیا بداند ملت ایران در هر اجتماعی با مشت‌های گره کرده و فریاد بلند بر این حق خود پافشاری می‌کند.

رییس جمهوری بااشاره به مکتب بزرگ و روشن توحید، گفت: مسیر تربیت‌شدگان مکتب توحید با مسیر کسانی که از مکتب توحید منحرف شده‌اند، متفاوت است.

وی با بیان اینکه در دنیای استکباری ارزش به ثروت به حوزه نفوذ و سلطه است، گفت: آنچه را استکبار ارزش می‌پندارد و حاضرند انسان‌ها را به پای آن قربانی کنند، ثروت و قدرت است و به همین منظور برای فتح سایر سرزمین ها لشکر کشی می‌کنند.

رییس جمهوری ادامه داد: تامین منافع شرکت‌ها و کمپانی‌ها برای آنها حق است اما جان و مال و آبروی و حیثیت انسان‌ها برای آنها ارزشی ندارد.

وی گفت: اگر مومنان اجازه دهند ارزش‌های استکباری بر جهان حاکم شود دیگر اثری از امنیت، صلح، آرامش و عدالت باقی نمی‌ماند.

رییس جمهوری گفت:ماموظفیم به‌پیروی از انبیای الهی تلاش کنیم تا ارزش‌های الهی در جهان حاکم شود.

کد خبر 19839

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز