همشهری آنلاین: دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر با تکذیب اضافه شدن فیلم‌ به جشنواره فیلم فجر گفت: با توجه به اصرار جشنواره به نظم و قوانین برگزاری به هیچ عنوان هیچ فیلم دیگری به جشنواره اضافه نخواهد شد.

جشنواره سینمایی

به گزارش فارس، محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر درباره امکان اضافه شدن تعدادی از فیلم‌ها به بخش مسابقه سینمای ایران گفت: ضمن تشکر از همه فیلمسازان و پیگیری‌هایی که صورت دادند همانگونه که قبلا اعلام کردیم فیلم‌های بخش مسابقه تنها با نظر هیئت محترم انتخاب اضافه می‌شود و همان است که قبلا اعلام شد.

فیلم‌های اصلی که قبلا وارد بخش مسابقه شدند و فیلم‌های رزرو که به دلایلی که اعلام شد _ نگرانی از نرسیدن برخی از فیلم‌ها _ فیلم‌های رزرو به بخش مسابقه اضافه شد.

هیچ فیلم دیگری به بخش مسابقه فیلم‌های اول و مسابقه سینمای ایران اضافه نخواهد شد.

وی در ادامه درباره حضور فیلم‌های خارج از مسابقه توضیح داد: فیلم‌های خارج از مسابقه با تصویب دبیرخانه جشنواره و مشورت با اعضای محترم هیئت انتخاب، فیلم‌هایی که امتیاز حداقلی را کسب کرده بودند و از طرف تهیه‌کنندگان درخواست داشتند به عنوان فیلم‌های خارج از مسابقه بخش مسابقه سینمای ایران به نمایش درآیند، اسامی 9 فیلم هم اعلام شد.

دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر درباره جدول نمایش فیلم‌ها گفت: روز گذشته جدول نمایش فیلم‌ها نهایی شده است و به زودی پیش فروش بلیت‌ها آغاز خواهد شد.

طبیعتا با توجه به اصرار جشنواره به نظم و قوانین برگزاری به هیچ عنوان هیچ فیلم دیگری به جشنواره اضافه نخواهد شد، باز هم از همه فیلمسازان عزیز تشکر می‌کنم.

عزیزانی که فیلم‌های خوبی داشتند و متاسفانه به هر دلیلی به جشنواره راه پیدا نکرد برایشان آرزوی موفقیت می‌کنم انشاءالله آثارشان در جشنواره‌های دیگر و اکران بدرخشد.

 

کد خبر 198285

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز