همشهری‌آنلاین: شهرام ناظری آوازخوان نامدار ایرانی از برگزاری کنسرت و مراسم تجلیل در اهواز ابراز بی‌اطلاعی کرد و گفت: رسانه‌ها بدون هیچ منبع موثقی خبر برگزاری کنسرت من در اهواز را داده‌اند؛ خبری که خود من به هیچ عنوان از آن اطلاع نداشتم و ندارم.

 به گزارش مهر ،شهرام ناظری با تکذیب خبر اجرای کنسرت خود در اهواز گفت: به هیچ عنوان صحبتی مبنی بر اجرای کنسرت در اهواز همراه با مراسم تجلیل، با من نشده است.

ناظری گفت: رسانه‌ها بدون هیچ منبع موثقی خبر برگزاری کنسرت من در اهواز را داده اند؛ خبری که خود من به هیچ عنوان از آن اطلاع نداشتم و ندارم.

وی ادامه داد: بنابراین با وجود علاقه بسیاری که به هموطنانم در اهواز دارم در برنامه‌ای مبنی بر برگزاری کنسرت در اسفند ماه در این شهر حضور ندارم.

ناظری با اشاره به اینکه درصدد برگزاری کنسرت در شهرستان‌ها هست، بیان کرد: برگزاری تور کنسرت در شهرستان‌ها در برنامه من هست همانگونه که چندی پیش کنسرتی را در شهر یزد برگزار کردم ولی هر خبری درباره این اجراها باید از منابع موثق باشد.

وی در ادامه افزود: اما آنچه مسلم است فعلا کنسرتی در اهواز ندارم و اگر قرار باشد اجرایی داشته باشم تاریخ مشخصی اعلام خواهد شد.

این خواننده موسیقی ایرانی در پایان افزود: ضمن اینکه در برنامه کنسرت‌های خود اجرایی در اهواز نیز در نظر خواهم گرفت.

کد خبر 197943
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز