همشهری آنلاین: در سیزدهمین نشست شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی، موافقت اصولی با تأسیس 4 آموزشگاه روزنامه‌نگاری صادر شد.

به گزارش فارس، در نشست شورای نظارت بر آموزشگاه‌های آزاد روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعات پس از بررسی 7 پرونده متقاضی صدور موافقت اصولی تأسیس آموزشگاه، صدور مجوز قطعی و تمدید مجوز فعالیت آموزشگاه آزاد روزنامه‌نگاری، 4 مؤسسه واجد شرایط شناخته شده و موفق به اخذ موافقت اصولی تأسیس آموزشگاه شدند.

همچنین در این نشست با تقاضای تمدید موافقت اصولی یک آموزشگاه نیز موافقت شد.

بر این اساس مؤسسه فرهنگی هنری «خبر یزد»، مؤسسه فرهنگی هنری «فرهنگ، هنر، ادبیات»، مؤسسه «توسعه مکتب خبر» و مؤسسه فرهنگی هنری «کوثر آل طه» موفق به دریافت مجوز تأسیس آموزشگاه شدند و تقاضای تمدید موافقت اصولی مؤسسه فرهنگی هنری «کلک مشکین آمل» نیز مورد موافقت قرار گرفت.

دبیرخانه آموزشگاه‌های آزاد روزنامه‌نگاری و گرافیک مطبوعاتی به منظور گسترش دانش روزنامه‌نگاری و تربیت نیروی متخصص و مورد نیاز مطبوعات کشور فعالیت خود را از سال 1384 در دفتر مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها آغاز کرده که کار رسیدگی، صدور مجوز و نظارت بر تأسیس و فعالیت آموزشگاه‌های آزاد روزنامه‌نگاری را برعهده دارد.

کد خبر 197923
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار رسانه و روزنامه‌نگاری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز