همشهری آنلاین: دستیار و مشاور عالی فرمانده کل قوا گفت: دولت‌های نیازمند به انرژی تا 50 سال آینده به نظام‌های سیاسی پیر، متحجر، ناپایدار و غیرمردمی امیدوار نباشند، بلکه مشارکت و تعامل سازنده با ایران، کارساز است.

سردار سرلشکر صفوی در آیین اختتامیه نخستین دوره تخصصی مدیران کاروان‌های اردویی بسیج ویژه خواهران با بیان اینکه "منطقه ما و انقلاب اسلامی هم‌اکنون در یک نقطه عطف راهبردی قرارگرفته است"، افزود: سرعت و شتاب تغییر و تحولات سیاسی و اقتصادی محیط جهانی و محیط پیرامونی ایران به عنوان یک واقعیت و اصل انکارناپذیر پذیرفته شده است.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا افزود: وفاداری ملت به نظام سیاسی خودشان و هوشمندی و ظرفیت بالای صبر و استقامت ملت بزرگ ایران در مقابل فشارهای سیاسی و نظامی و هم‌اکنون تحریم‌های ظالمانه آمریکا و غرب که یک جنگ اقتصادی علیه ملت مظلوم ایران است که به فضل الهی و عنایت حضرت رسول و عترت طاهرینش بویژه حضرت بقیةالله‌الاعظم(عج) در این جنگ هم مثل جنگ تحمیلی عراق علیه ایران شکست خواهد خورد.

به گزارش ایسنا، صفوی ادامه داد: از همه می‌خواهم که به رهنمودهای خردمندانه مقام معظم رهبری که به مناسبت 19 دی‌ماه در رابطه با انتخابات فرمودند گوش دهند و به آن شاخصه‌ها عمل کنند، چراکه انتخابات خردادسال آینده سرنوشت‌ساز است و سرنوشت سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و مدیریت اجرایی هشت ساله کشور و مدیریت چندساله شهرها را در انتخاب شورای شهرها تعیین خواهد کرد.

دستیار و مشاور عالی فرماندهی معظم کل قوا در بخش دیگری از صحبتهای خود با اشاره به تاثیرگذاری جمهوری اسلامی ایران در معادلات منطقه‌ای گفت: نظام سیاسی ایران، نظامی قدرتمند و تأثیرگذار در معادلات سیاسی، فرهنگی و اقتصادی و امنیتی منطقه جنوب غرب آسیاست. ایران و روسیه و چین در مقابل سلطه آمریکایی‌ها در منطقه جنوب غرب و شرق آسیا ایستادگی خواهند کرد و آمریکایی‌ها همانگونه که قبلا پیش‌بینی می‌شد مجبور هستند زودتر از زمان تعیین شده از افغانستان فرار کنند و خسارات آمریکا در جنگ و اشغال عراق و افغانستان غیرقابل جبران است.

وی در پایان اظهار کرد: ایران قدرت اصلی تأمین کننده امنیت خلیج فارس و امنیت صدور انرژی این منطقه به جهان است. دولت‌های نیازمند به انرژی تا 50 سال آینده به نظام‌های سیاسی پیر، فرتوت، متحجر ، ناپایدار و پوسیده و غیر مردمی امیدوار نباشند، بلکه مشارکت و تعامل سازنده با ایرانِ با ثبات و قدرتمند، کارساز است.

کد خبر 197921
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دفاع-امنیت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز