همشهری آنلاین: سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد گفت: ۱۱۵ خبرنگار خارجی مقیم جشنواره فیلم فجر امسال را پوشش خبری می‌دهند.

به گزارش همشهری آنلاین، محمد ناصر حقیقت در گفت‌وگو با خبرنگار جامعه فارس اظهار داشت: خوشبختانه امسال خبرنگاران خارجی مقیم در کشورمان از جشنواره فیلم فجر استقبال خوبی کرده‌اند و نسبت به سال گذشته از رشد حدود 50 درصدی برخوردار بوده است.

وی درباره پوشش اخبار دهه فجر توسط رسانه‌های خارجی مقیم در کشور نیز گفت: با هماهنگی که با شورای هماهنگی تبلیغات انجام شده است، خبرنگاران و گروهای خبری خارجی می‌توانند همه برنامه‌های دهه فجر امسال را به صورت کامل پوشش دهند.

سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد تصریح کرد: طرح دیگری هم که امسال ما در نظر داریم آن را انجام دهیم این است که خبرنگاران خارجی که می‌خواهند اواخر دی و اوایل بهمن وارد کشور شوند، به گونه‌ای برنامه ریزی کنیم که برای دهه فجر روادید بگیرند تا بتوانند در برنامه‌های امسال شرکت کنند.

به گفته حقیقت قرار است چندین گروه هم از خارج کشور برای پوشش رویدادهای دهه فجر انقلاب اسلامی وارد کشور شوند.

سرپرست اداره کل رسانه‌های خارجی معاونت مطبوعاتی وزارت ارشاد ادامه داد: همچنین 115 خبرنگار از رسانه‌های خارجی همچون خبرگزاری فرانسه، شبکه ABC، روزنامه واشنگتن پست، الجزیره انگلیسی، APTNآمریکا، روسیه الیوم، فونیکس، هلال ترکیه، المنار، المیادین، فلسطین الیوم، رادیو آلمان، خبرگزاری شین‌هوا و ... از جمله رسانه‌های مهمی است که در پوشش اخبار جشنواره فیلم فجر امسال حضور دارند.

حقیقت اضافه کرد: برای پوشش مراسم 12 و 22 بهمن در حال دریافت اسامی و درخواست‌ها هستیم و آنچه که مسلم است با توجه به در پیش بودن انتخابات ریاست جمهوری رسانه‌های خارجی برای شناخت فضای سیاسی کشور تمایل دارند که در برنامه‌های عمومی کشور شرکت کنند.

 

کد خبر 197378

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز