همشهری آنلاین: برگزیدگان سومین جشنواره فیلم عمار در مراسمی با حضور جمعی از سینماگران و اهالی فرهنگ و هنر معرفی و مورد تقدیر قرار گرفتند.

پوستر جشنواره سینمایی

به گزارش ایرنا، مراسم اختتامیه سومین جشنواره فیلم عمار یکشنبه شب 10 دی ماه در سینما فلسطین برگزار شد و برگزیدگان این رویداد سینمایی در بخش های مختلف به شرح زیر معرفی شدند:

بخش نماهنگ

در بخش نماهنگ "بابا خون داد" ساخته مهدی نقویان، "خاورمیانه جدید، خاورمیانه اسلام" از سعید خوش‌بیان، "عشق است به آسمان پریدن" از علی حمزه موفق به دریافت فانوس بلورین جشنواره عمار شدند.

بخش داستانی و مستند تاریخ انقلاب

فانوس بلورین جشنواره در این بخش به فیلم های "1+1" از سیدمحمد طباطبایی، "و دیگر هیچ نبود" ساخته محمدباقر مفیدی‌کیا و "به رنگ زندگی" به کارگردانی داود جلیلی تقدیم شد.

همچنین در این بخش از فیلم کوتاه "24 ساعت مرخصی" تقدیر شد.

در مراسم اختتامیه جشنواه عمار همچنین از سید داود میرباقری کارگردان آثار تاریخی همچون امام علی (ع) و مجموعه تلویزیونی "مختارنامه" تقدیر شد.

میرباقری در سخنانی کوتاه با یادآوری اینکه جشنواره عمار را فراموش نمی‌کند، از برگزاری مراسم تقدیرش از دست اندرکاران این رویداد سینمایی تشکر کرد.

سردار نقدی رییس سازمان بسیج مستضعفین، سید علیرضا سجادپور معاون مستعفی سازمان سینمایی کشور، محسن علی‌اکبری عضو شورای عالی سینما، محمدرضا عباسیان دبیر سی و یکمین جشنواره فیلم فجر، ابوالقاسم طالبی کارگردان فیلم قلاده های طلا از جمله حاضران در این مراسم بودند.

سومین جشنواره فیلم عمار که از سوم دی ماه در سینما فلسطین آغاز به کار کرده بود عصر یکشنبه 10 دی در مراسمی به کار خود پایان داد.

 

کد خبر 196257

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز