گروه شهری: معاون مالی و اداری شهرداری تهران از تسویه بدهی‌های شهرداری تهران به پیمانکاران خبر داد.

حسین محمد پورزرندی، معاون مالی و اداری شهرداری تهران در حاشیه جلسه تعیین تکلیف مطالبات پیمانکاران شهرداری تهران که با حضور شهرداران و معاونان مالی و اداری مناطق 22گانه شهرداری تهران برگزار شد، گفت: تمامی مطالبات سنواتی پیمانکاران شهرداری تهران تا پایان سال 90 در موضوعات و فعالیت‌های مختلف به‌تدریج و تا پایان سال‌جاری تسویه می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: در راستای سیاست‌ها و تدابیر شهردار تهران مقرر شد تا با توجه به منابع مالی شهرداری در سال‌جاری به‌گونه‌ای برنامه‌ریزی شود که مطالبات سنواتی پیمانکاران شهرداری تهران مختوم به اسفند‌ماه 1390در سال‌جاری و براساس اولویت‌های پیش‌بینی‌شده پرداخت و تسویه شود.

پورزرندی این روند رسیدگی به مطالبات و تعهدات مدیریت شهری به پیمانکاران را در تاریخ بلدیه بی‌سابقه دانست و خاطرنشان کرد که برای نخستین‌بار است که در شهرداری تهران مطالبات سنواتی پیمانکاران به روز می‌شود.پورزرندی موفقیت این نهاد اجتماعی در حرکت به سوی روزآمدی را رهاورد شفافیت مالی در شهرداری تهران عنوان کرد و گفت:

شیشه‌ای‌بودن حساب‌های شهرداری تهران این توان مدیریتی را به مدیریت عالی شهرداری تهران داده است که با اشراف کامل روی منابع مالی خود، بتواند تصمیم‌گیری‌های بهنگام و کارآمدی را در مواقع ضروری در محیط واجد اطلاعات به‌گونه‌ای انجام دهد که فاقد کمترین ریسک ممکن باشد و بیشترین کارایی را با درنظرگرفتن حقوق تمامی گروه‌های همکار با شهرداری فراهم کند. وی همچنین در مورد رفع معارضان پروژه بزرگراه امام‌علی از پرداخت بیش از 98درصد مطالبات معارضان بزرگراه امام‌علی خبر داد.

پورزرندی در این‌باره گفت: پروژه احداث بزرگراه امام‌علی یکی از مهم‌ترین و بزرگ‌ترین پروژه‌های در اولویت شهرداری تهران است که با جدیت در حال انجام است.وی با اشاره به پرداخت مطالبات معارضان این بزرگراه اظهار کرد: تا‌کنون بیش از 98درصد مطالبات معارضان این بزرگراه انجام شده است و بقیه این مطالبات نیز در دست پرداخت است و تجهیز کارگاه‌ها انجام شده و عملیات احداث این پروژه در حال اجراست.

معاون مالی و اداری شهرداری تهران همچنین درخصوص ممیزی املاک تهران گفت: همه املاک تهران یک‌بار به‌طور کامل توسط گروه ممیزی شهرداری، ممیزی شده‌اند و مشکلاتی که شهروندان درخصوص پرداخت عوارض در این زمینه داشتند تا حدود زیادی برطرف شده است.

کد خبر 195946
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار شهری

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز