همشهری آنلاین: مسئول روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان گفت: علیرضا عزتی، عکاس گیلانی در مسابقات بین‌المللی عکاسی که زیر نظر انجمن عکاسان آمریکا به میزبانی کشور مصر برگزار شد؛ مدال طلا کسب کرد.

به گزارش ایلنا، قاسم مصفا با اعلام این خبر اظهار کرد: در این دوره از مسابقات 9هزار و 363 عکس از سه هزار و 621 عکاس از سراسر جهان در بخش‌های مختلف به رقابت پرداختند؛ که عزتی در بخش "احساسات" موفق به کسب مدال طلا شد.

وی افزود: نمایشگاه عکس‌های برگزیده این جشنواره روز 22 دسامبر 2012 مطابق دوم دی ماه سال جاری در شهر قاهره افتتاح و همچنین چهار عکس از این عکاس در جشنواره بین‌المللی "اسمث ویک" انگلستان مورد پذیرش هیات داوران قرار گرفت و به جشنواره راه یافته است.

این مسئول تصریح کرد: این جشنواره زیر نظر فدراسیون جهانی هنر عکاسی - انجمن عکاسی آمریکا و انجمن سلطنتی عکاسی انگلستان برگزار شد و عکس‌های راه یافته در آن برای دریافت القاب "FIAP" و "PSA" محاسبه می‌شوند.

مصفا یادآور شد: علیرضا عزتی از سال 77 فعالیت و تدریس در عرصه عکاسی را در کارنامه کاری خود به ثبت رساند و از سال 84 به صورت حرفه‌ای در شاخه مستند اجتماعی و خبری مشغول فعالیت شد و در این مدت حضوری موفق در جشنواره‌های داخلی و بین‌المللی داشته است.

 

کد خبر 195756

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز