سه‌شنبه ۵ دی ۱۳۹۱ - ۱۰:۱۵
۰ نفر

همشهری آنلاین: یک فیلم سینمایی تازه که حال و هوایی شرح‌حال‌گونه دارد، قصه زندگی «رونالد ریگان» رئیس‌جمهور جنگ‌طلب آمریکا را به تصویر می‌کشد.

رئیس جمهور امریکا

به گزارش فارس، این محصول جدید غیرمتعارف سینمایی قصد دارد نگاهی غیر هالیوودی و مستقل به زندگی این رئیس‌جمهور وقت آمریکا بیندازد.

جان وویت بازیگر قدیمی سینما، اولین بازیگری است که برای همکاری با این پروژه (که با نام «ریگان» جلوی دوربین می‌رود) دعوت به کار شده است.

تهیه‌کنندگان این درام شرح حال گونه برای تعریف قصه زندگی چهلمین رئیس‌جمهور آمریکا، هزینه‌ای 35 میلیون دلاری صرف خواهند کرد.

فیلم‌نامه «ریگان» براساس قصه دو کتاب متفاوت نوشته می‌شود، که نویسنده هر دوی آنها پل کنگور بوده است.

خط اصلی قصه فیلم درباره یک رهبر جوان روسی است که به ملاقات یک مامور بازنشسته و قدیمی ضدجاسوسی به نام ویکتور می‌رود.

هدف او از این دیدار، پی بردن به یک سری از واقعیت‌های پنهانی است که در زندگی سیاسی ویکتور وجود داشته است.

قصه ویکتور به قصه زندگی رونالد ریگان گره می‌خورد و بخش‌هایی از زندگی این رئیس جمهور جنگ طلب و ضد کمونیست به نمایش در می‌آید.

کاراکتر ویکتور نماینده تعدادی از ماموران سازمان کاگ ب(سازمان جاسوسی شوروی سابق) و تحلیل‌گران روسی است که برای سالیان دراز به رونالد ریگان مشاوره سیاسی می‌دادند.

نقش ویکتور را در این فیلم شرح حال گونه جان وویت بازی خواهد کرد و هنوز بازیگر نقش ریگان، انتخاب نشده است.

قرار است قصه فیلم، درباره طرح جنگ‌های ستاره‌ای رونالد ریگان (که در دهه هشتاد میلادی سروصدای زیادی به پا کرد) صحبت کند.

«ریگان» نگاهی انتقادی به دوران سیاستمداری رونالد ریگان و سیاست‌های تند سیاسی و اجتماعی او در داخل و خارج از آمریکا دارد.

اهل سیاست و بسیاری از بازیگران مطرح سینما در دوران زمامداری ریگان، به صورت رسمی مخالفت خود را با دیدگاه‌ها و سیاست‌های وی اعلام کردند.

رونالد ریگان سال ها قبل از آن که وارد دنیای سیاست شود،یک بازیگر درجه دو فیلم های سینمایی بود. او در دنیای سینما نتوانست به موفقیتی برسد.

در زمان زمامداری او،بسیاری با مقایسه این دوران با زمان هنرپیشگی وی گفتند او نه بازیگر خوبی بود و نه یک سیاستمدار خوب!

«ریگان» در حالی جلوی دوربین می‌رود که در فیلم آماده نمایش «پیشخدمت»،آلن ریکمن انگلیسی تبار نقش رونالد ریگان را بازی کرده است.

 

کد خبر 195610

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز