همشهری آنلاین: داوود عامری، هنرمند عکاس حوزه هنری استان گلستان در جشنواره عکس نورث‌جرسی آمریکا در بخش فوتوژورنالیسم آزاد موفق شد مدال نقره PSA را به همراه روبان افتخار بدست آورد.

عکس

به گزارش همشهری آنلاین  به نقل از حوزه هنری، حسین عبدی معاون فرهنگی‌، هنری حوزه هنری گلستان با اعلام این خبر گفت: این جشنواره زیر نظر انجمن عکاسی آمریکا PSA و در زمینه فوتوژورنالیسم آزاد و علایق انسانی و با حضور عکاسانی از سراسر دنیا برگزار شد.

عبدی افزود: در این جشنواره 15 عکس از سراسر جهان به عنوان آثار برتر انتخاب شدند و از آن میان هنرمندان ایرانی هشت اثر برگزیده را به خود اختصاص دادند که در بین آنها نام داوود عامری عکاس حوزه هنری استان گلستان دیده می‌شود.

وی ادامه داد: داوود عامری هنرمند جانباز 70درصد است و تاکنون علاوه بر کسب بیش از 30 عنوان و رتبه داخلی در مسابقات جهانی مختلفی چون؛ آساهی شیمون ژاپن (سه دوره)، لیتوانی، بلژیک، هندوستان، ترکیه، هلند، کره جنوبی، آمریکا، لهستان، آرژانتین، روسیه و ... عناوین متعددی کسب کرده است.

معاون فرهنگی هنری حوزه هنری استان در پایان به حضور فعال این هنرمند در حوزه هنری استان اشاره کرد و اظهار داشت: عامری دارای مدرک درجه 2 هنری (کارشناسی ارشد) عکاسی از وزارت ارشاد است و تاکنون در نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حضور داشته و داوری بسیاری از مسابقات و جشنواره‌های عکاسی کشور را به عهده داشته و همچنین عنوان Artist Fiap فدراسیون جهانی عکاسی فرانسه را نیز در کارنامه خود دارد.

کد خبر 195351

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز