همشهری آنلاین: هفتمین دوره رقابت‌های کاتای قهرمانی کشور با برتری کاتاروهای گلستان در گرگان به پایان رسید.

Kata

به گزارش روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش، این دوره از مسابقات با حضور 70 کاتارو در غالب 10 تیم تحت عنوان گرامیداشت یاد و خاطره شهید ابوترابی به میزبانی گلستان در گرگان برگزار شد که در پایان گلستان قهرمان شد، تهران در جای دوم ایستاد و همدان سوم شد.

اما در "ناگه نو کاتا" تیم محمد علی نودهی و امیر فرزانه حصاری از گلستان در جای نخست ایستادند. تیم وثوق و کریمی از همدان دوم، و تیم بشارتی وقاسم‌لو از قم سوم شدند.

در "کاتا منو کاتا" تیم گلستان الف متشکل از هدایت بهرامی و محمد رحیم میقانی اول شد، افشین کهن ترابی و حمیدرضا قنبری از تهران در جای دوم ایستاده و قاسم عجم و مهدی روحی از خراسان رضوی عنوان سوم را از آن خود کردند.

سید حسین محمودی و حسن روشنایی از تهران در "کیمه نو کاتا" عنوان نخست را کسب کردند. عبدالوهاب برزی و سید یاشار روح‌الله‌زاده از مازندران روی سکوی دوم ایستاده و تیم مجتبی باجلان و سیدرضا روحانی از اصفهان هم در جای سوم قرار گرفتند.

در "گوشین جوتسو کاتا" تیم همدان متشکل از محمدحسن نجفی و علیرضا کریمی عنوان نخست را کسب کردند. مهدی میرعظیمی و محمد خانی اسفندآبادی از تهران دوم شده و تیم گلستان الف با ترکیب محمد میقانی و سالار جوادی سوم شدند.

رضا جاویدان نظام دوست و محمد بشیری در غالب تیم خراسان رضوی عنوان نخست بخش "چونوکاتا" را به خود اختصاص دادند. محمدرضا محققی و مجتبی اسماعیل‌پور از قم دوم شدند و تیم امین فرزانه حصاری و سروش میر از گلستان الف سوم شدند.

کد خبر 195180
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز