جمعه ۲۴ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۶:۳۰
۰ نفر

گروه ادب‌و هنر: بزرگمرد کوچک نام مجموعه‌ای‌است که به زندگی یک دانش‌آموز پرجنب و جوش و کنجکاو و مملو از سؤال به نام علیرضا می‌پردازد.

او که همراه مادر و مادربزرگش زندگی می‌کند و از داشتن پدر محروم است با افراط در کارهای تحقیقاتی‌اش، معلمان و مادرش را به دردسر می‌اندازد و اتفاقات جالبی را رقم می‌زند.

سعید فرج پوری تهیه کننده این سریال می‌گوید :در این مجموعه هیچ یک از شخصیت‌ها دور از اشتباه نیستند. نه مادر و نه معلمها و ... بلکه همه انسانهایی واقعی با گرفتاری‌های طبیعی و معمول هستند که هرکس می‌تواند وجوهی از خویش را در آنها بیابد.

طی سال‌ها، تجربه ثابت کرده غیرشعاری و صادق بودن یک مجموعه نمایشی و داستانی، حاصل تربیتی و آموزشی مؤثرتری خواهد داشت. با توجه به این نکته که کودکان و بزرگسالان در همه جای دنیا با فضای کمیک و طنز ارتباط و علاقه بیشتری نشان می‌دهند، لذا این سبک را برای انتقال مفاهیم درسی و زندگی و تجربه انتخاب نموده‌ایم.

کارگردان این مجموعه 20 قسمتی، مسعود رسام است و نویسندگی آن را شیما بحرینی عهده‌دار است.

بزرگمرد کوچک کاری از گروه کودک و نوجوان شبکه دو سیما و مؤسسه فرهنگی هنری صبا فیلم است که هنرمندانی چون رامبد جوان، لاله صبوری، شهربانو موسوی و  نادر سلیمانی در آن به ایفای نقش خواهند پرداخت.

کد خبر 19494

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز