گروه حوادث: کنجکاوی و بازیگوشی کودکانه باعث شد که حلقه فلزی زیر کتری دورگردن یک دختربچه بیفتد و به‌سادگی خارج نشود.

حوادث

ساعت 15:29شنبه، مردی همراه دختر یک ساله‌اش به ایستگاه 24آتش‌نشانی رفت و برای نجات کودکش از آتش‌نشانان درخواست کمک کرد. شواهد حاکی از آن بود که دختر بچه هنگام بازی با حلقه فلزی، آن را روی سر خود گذاشته که باعث شده بود سرش داخل آن گیر کند و دردسرساز شود.

به همین‌خاطر آتش‌نشانان عملیات خود را آغاز کردند و با استفاده از تجهیزات اقدام به برداشتن حلقه از دور گردن این کودک کردند و به نگرانی والدینش پایان دادند. درهمین حال پدر دختر بچه درخصوص حادثه به خبرنگار همشهری گفت: آن روز من سر کار بودم و دختر و همسرم در خانه بودند. گویا دخترم نرگس به آشپزخانه رفته و درحالی‌که همسرم مشغول پختن غذا بوده حلقه زیرکتری را برداشته و به سمت سالن پذیرایی رفته تا با آن بازی کند.

وی ادامه داد: همسرم چشم از او بر‌نمی‌داشت اما گویا در یک لحظه نرگس سرش را به داخل حلقه برده و بعد از آن تقلا کرده تا آن را بیرون بکشد که نتوانسته و برای همین شروع به گریه کرده که همسرم متوجه شده و به سمتش رفته بود. او هرچه تلاش کرده بود نتوانسته بود سر دخترمان را از حلقه بیرون بکشد برای همین با من تماس گرفت و موضوع را به من اطلاع داد. او درحالی‌که صدایش می‌لرزید و به‌شدت نگران بود، از من خواست که به خانه بروم؛

من هم به سرعت از مغازه (محل کارم) به سمت خانه‌مان در منطقه اتابک رفتم. ابتدا تلاش کردم تا سر نرگس را از حلقه بیرون آورم اما موفق نشدم. بعد از آن به مغازه‌ای که نزدیکی خانه‌مان بود رفتم و یک قیچی آهن‌بر خریدم. وقتی به خانه برگشتم با قیچی سعی کردم حلقه را ببرم اما دخترم مرتب بی‌تابی می‌کرد برای همین ترسیدم خطری تهدیدش کند و قیچی یا حلقه به سر و گردنش آسیبی برساند.

در آن موقع بود که با آتش‌نشانی تماس گرفتم و آنها خواستند که فورا به آنجا بروم تا با تجهیزاتی که در سازمان است سر دخترم را از حلقه بیرون بکشند. من هم به سرعت سوار ماشینم شدم و به ایستگاه آتش‌نشانی در خیابان نبرد رفتم. وی ادامه داد:دخترم نرگس خیلی بازیگوش است و با اینکه مرتب من و همسرم مراقبش هستیم باز هم چنین حادثه‌ای رخ داد. این اتفاق خوشبختانه خطر جانی نداشت اما واقعا چند ساعتی استرس و نگرانی به سراغ من و همسرم آمده بود که سرانجام با تلاش یک‌ساعته آتش‌نشانان کودکمان نجات یافت. 

کد خبر 193831
منبع: همشهری آنلاین

پر بیننده‌ترین اخبار آسیب اجتماعی

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز