همشهری آنلاین:مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور در نامه سرگشاده ای به رئیس جمهور، خواستار رسیدگی سریع به وضعیت کاغذ و افزایش سرسام آور و چند برابری قیمت آن و تخصیص 30 درصد از سوبسید معمول به نشریات شد.

مهر نوشت: علی اکبر بهبهانی عضو هیئت مدیره و مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور در نامه سرگشاده‌ای به محمود احمدی نژاد نسبت به آینده فعالیت مطبوعات کشور ابراز نگرانی کرد.

وی همچنین خواستار رسیدگی سریع به وضعیت کاغذ و افزایش سرسام آور و چند برابری قیمت آن و تخصیص 30 درصد از سوبسید معمول به نشریات شد.

متن نامه سرگشاده مدیرعامل شرکت تعاونی مطبوعات کشور به محمود احمدی نژاد رئیس جمهور چنین است:

«همانطوری که استحضار دارید وضعیت کاغذ و افزایش سرسام آور و چند برابری قیمت و از طرفی تخصیص 30 درصد از سوبسید معمول به نشریات، تشویش و نگرانی عمیقی را باعث شده تا جایی که 1700 صاحب امتیاز و مدیرمسئول عضو شرکت تعاونی مطبوعات کشور که قدیمیترین و بزرگترین تشکل صنفی مطبوعاتی رسمی کشور به شمار می‌آید، تقاضای ملاقات با جنابعالی را به عنوان بالاترین مقام اجرایی کشور دارند. اینک و در این برهه حساس که بی‌توجهی اقتصادی به مطبوعات، قشر عظیم نمایندگان رکن چهارم دموکراسی را ناامید و در آستانه تعطیلی مطبوعات قرار داده است، استدعا دارد موافقت بفرمایید در اسرع وقت، هیئت مدیره شرکت تعاونی مطبوعات کشور از طرف جامعه مطبوعات افتخار دیدار با آن جناب را داشته باشند».

کد خبر 193784
منبع: همشهری آنلاین

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز