سه‌شنبه ۲۱ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۵:۰۵
۰ نفر

همشهری‌ آنلاین : مجمع عمومی فوق العاده خانه موسیقی ساعت 15 روز یکشنبه ( نهم اردیبهشت) در خانه موسیقی برگزار می شود.

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از سایت خانه موسیقی این مجمع  به منظور اصلاح اساسنامه و تعیین اعضای شورای عالی این نهاد  برگزار می شود .

گزارش همشهری آنلاین حاکیست که در نخستین مجمع عمومی که 15 بهمن در همین محل برگزار شد، اعضای مجمع موافقت کردندکه تعداد اعضای مجمع از 24 نفر به 40 تن افزایش یابد و هرتمامی اعضای اصلی هیات مدیره کانونهای تخصصی بتوانند دراین مجمع حضور یابند.

همین گزارش حاکیست که دراین مجمع قرار بود اعضای شورای عالی خانه موسیقی نیز تعیین شوند که به دلیل گستردگی مباحث اجماعی حاصل نشد و همین امر سبب شد تا بقیه دستور جلسات مجمع هم دراین نشست فرصت طرح نیابند.

سید ابوالحسن مختاباد عضو هیات مدیره کانون پژوهشگران خانه موسیقی و از اعضای اصلی مجمع عمومی 24 نفره درگفت وگویی با همشهری آنلاین گفت: کانون پژوهشگران خانه موسیقی با حضور اعضای هیات مدیره این کانون جلسات فشرده ای رابرای بررسی اساسنامه خانه برگزار کرد و نتیجه آن را در 16 صفحه در نشست قبلی مجمع عمومی به هیات مدیره ارائه داد.

وی همچنین افزود که انتظار می رودکه این دیدگاهها مورد مطالعه هیات مدیره اصلی ونیز اعضای دیگر مجمع قرار گرفته باشد تا در روز نهم اردیبهشت، افراد با حضور ذهن دقیق‌تری به نکات مطروحه دراین پیشنهادات بیندیشند.

کد خبر 19280

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز