همشهری آنلاین: 733 عکاس با سه هزار و 677 قطعه عکس از زیبایی های ایران به دومین جشنواره ملی عکس ایران آمدند.

عکاسی

به گزارش ایرنا از انجمن سینمای جوانان ایران، هاشم میرزاخانی دبیر جشنواره ملی عکس ایران گفت: در سال گذشته که نخستین دوره جشنواره برگزار شد شاهد دریافت سه هزار و 396 عکس از 682 عکاس بودیم و در این دوره از جشنواره دریافت سه هزار و 677 عکس از 733 عکاس با یک رشد 10 درصدی سبب مباهات انجمن سینمای جوانان ایران است.

مدیرعامل انجمن سینمای جوانان ایران یادآور شد: به خاطر این استقبال و حمایت از عکاسان کشورمان این دوره نیز عکس هایی که توسط هیات انتخاب و داوری جهت شرکت در جشنواره برگزیده شوند در ابعاد 100 در 70 و به شکلی ویژه چاپ خواهد شد و کتاب فاخر نمایشگاه نیز در ابعاد بزرگ منتشر و توزیع می‌شود.

میرزاخانی توضیح داد: با توجه به رایزنی هایی که جامعه عکاسی کشور به بهانه جشنواره ملی عکس ایران در هفته های اخیر با ستاد جشنواره داشته اند و به منظور حمایت از عکاسان و برگزاری برنامه ای در خور همراه با بار آموزشی در حال برنامه ریزی برگزاری کارگاه های عکاسی و نشست های تخصصی با حضور عکاسان به نام طبیعت در کنار جشنواره هستیم.

دبیرجشنواره ملی عکس ایران همچنین گفت که 24 دی ماه همزمان با روز اول ماه ربیع الاول مراسم افتتاح و معرفی برگزیدگان جشنواره انجام می‌شود و طبیعت زیبای ایران برای 14 روز در گالری خیال شرقی موسسه فرهنگی و هنری صبا به نمایش گذاشته می‌شوند.

 

کد خبر 191923

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز