همشهری آنلاین: هفته چهارم رقابت‌های لیگ برتر باشگاه‌های ایران با انجام 5 دیدار به اتمام رسید که در حساس‌ترین مسابقه تیم فولاد ماهان اصفهان بر مهرام تهران غلبه کرد.

basketball

در تهران دو بازی انجام شد. در دیدار اول تیم نفت سپاهان میزبان استقلال زرین قشم بود. این مسابقه دیداری بسیار نزدیک و هیجان‌انگیز بود و دو تیم تا دقایق پایانی رقابتی فشرده را به نمایش گذاشتند اما 5 امتیاز متوالی مهراد آتشی در دقیقه آخر مسابقه، تیم استقلال زرین قشم را به عنوان برنده این دیدار معرفی نمود.

در دیدار دیگر تیم دانشگاه آزاد و شهرداری گرگان در ساعت 17:30 رو در روی هم قرار گرفتند. تیم شهرداری علی‌رغم بازی خوبی که انجام داد نتوانست مانع برتری تیم جوان و جنگنده دانشگاه آزاد شود و در نهایت مسابقه را به میزبان خود واگذار نمود. محمد حسن‌زاده با 24 امتیاز و 8 ریباند از بهترین‌های این دیدار بود.

اما در حساس‌ترین بازی هفته تیم فولاد ماهان اصفهان موفق شد در خانه خود تیم بسکتبال مهرام، مدافع عنوان قهرمانی را شکست دهد. دوهزار تماشاگر حاضر در سالن، شاهد دیداری زیبا و هیجان‌انگیز بودند. در حالی که مسابقه با نتیجه 63-62 به سود ماهان در جریان بود، صمد نیکخواه بهرامی با پرتابی 2 امتیازی مهرام را در فاصله 5 ثانیه به پایان مسابقه از میزبان خود پیش انداخت اما این پایان ماجرا نبود چرا که نیکلاس، یار گرجستانی فولاد ماهان با پرتابی 3 امتیازی در آخرین ثانیه مسابقه، نتیجه را 64-66 به سود ماهان تغییر داد تا مهرام اولین شکست فصل جدید مسابقات را تجربه نماید.

در ماهشهر دو تیم همشهری و هم‌خانواده پتروشیمی بندرامام و پتروشیمی ماهشهر به رقابت پرداختند که بندر امامی‌ها برنده این دربی بودند.
در زنجان نیز تیم همیاری میزبان البدر بندر کنگ بود که موفق شد این تیم را شکست دهد و امتیازات خود را به عدد پنج برساند.

به گزارش روابط عموومی فدراسیون بسکتبال، در پایان هفته سوم دانشگاه آزاد و پتروشیمی بندر امام بدون شکست در مکان‌های اول و دوم قرار دارند و فولاد ماهان با 5 امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفته است.

 

کد خبر 191474
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز