یکشنبه ۱۹ فروردین ۱۳۸۶ - ۱۷:۵۳
۰ نفر

گروه ادب و هنر: درحالی‌که این روزها مدام از فیلم تخیلی 300 حرف زده می‌شود، خبر دوبله این فیلم جعلی توسط واحد دوبله سیما بلافاصله از سویی تأیید و از سوی دیگر تکذیب شد.

درحالی‌که یکی از مدیران دوبلاژ خبر از دوبله فیلم 300 داده بود، مدیرکل تأمین برنامه خارجی صدا و سیما خرید این فیلم برای دوبله و پخش را تکذیب کرد.

علی‌اصغر غلامرضایی گفت: فیلم 300 از هیچ‌جا خریداری نشده که به مرحله دوبله برسد و قرار باشد که از یکی از شبکه‌های داخلی پخش شود.

وی افزود: باتوجه به شکل و محتوای فیلم 300 که صددرصد ضدایرانی است ما به‌عنوان کانال رسمی نمی‌توانیم آن‌را خریداری و پخش کنیم مگر آن‌که سیاستی از سوی ریاست سازمان یا معاونت سیما اعلام شود که درباره فیلم 300 این حرف مطرح نیست.

اظهارات غلامرضایی درحالی است که قنبری مدیر دوبلاژی که گفته می‌شود این فیلم را دوبله کرده است، در این‌باره با تأیید خبر دوبله فیلم به فارس گفته بود: دوبله فیلم صحت دارد اما فقط حدود 40 دقیقه از فیلم 300 را برای نقد و بررسی دوبله کرده‌ایم.

غلامرضایی تأیید می‌کند که گویا برای نقد و بررسی این فیلم تنها چند تکه 2 تا 3 دقیقه‌ای از فیلم انتخاب شده که در یکی از برنامه‌های شبکه 4 پخش شود و این در حد دوبله فیلم یا خریداری آن نیست.

کد خبر 19134

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز