همشهری آنلاین: مدیر روابط عمومی اورژانس پایتخت از استقرار آمبولانس‌های این مرکز در سطح شهر در ایام محرم خبر داد.

moharam

حسن عباسی در گفت‌وگو با ایسنا، در تشریح تمهیدات اورژانس تهران در ایام عزاداری ماه محرم، گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آمبولانس‌های اورژانس تهران از شب تاسوعا در نزدیکی هیئت‌های بزرگ همچون مهدیه تهران، امامزاده صالح (ع) و ... مستقر خواهند شد.

وی با بیان اینکه بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، آمبولانس‌های این مرکز از شب تاسوعا در مناطق از پیش تعیین شده، مستقر می‌شوند، گفت: آمبولانس‌های این مرکز در روز تاسوعا، روز و شب عاشورا، همچنین شام غریبان در سطح شهر مستقر می‌شود.

مدیر روابط عمومی اورژانس تهران با بیان اینکه متناسب با جمعیت هیئت‌ها و دسته‌های عزاداری، نسبت به اعزام آمبولانس و کادر درمانی مبادرت می‌شود، گفت: گاهی در روزهای عاشورا و تاسوعا، عزاداران نسبت به بلندکردن علم‌های عزاداری اقدام می‌کنند که به این افراد توصیه می‌شود از حمل علم‌های سنگین خودداری کنند.

عباسی با بیان اینکه عزادارانی که اصرار به علم‌کشی دارند، حتما قبل از بلندکردن علم اقدام به گرم‌کردن بدن و انجام حرکات کششی کنند، گفت: به افرادی که دارای مشکلاتی از جمله دیسک کمر، زانو درد، آسیب‌دیدگی مهره گردن و نخاع هستند، توصیه می‌شود از حمل علم‌های سنگین خودداری کنند.

 

کد خبر 191240
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز