همشهری آنلاین: وزیر راه و شهرسازی گفت: مسکن و اشتغال موضوع 99 درصد درخواست‌های مردمی است.

علی نیکزاد عصر شنبه در حاشیه بهره‌برداری از پروژه‌های بندری و راه و شهرسازی در استان بوشهر در جمع خبرنگاران با تاکید بر لزوم حل مشکلات متقاضاین مسکن مهر اظهار داشت: کارهای بسیار خوبی در دوران خدمت دولت احمدی نژاد صورت گرفته است.

وی با بیان اینکه با پایان کار این دولت، ساخت مسکن به این آسانی نخواهد بود، افزود: تلاش می‌کنیم تا پیمانکاران، متقاضیان مسکن مهر و راه و شهرسازی از اجرای پروژه‌های مسکن مهر راضی باشند.

وزیر راه و شهرسازی اضافه کرد: متقاضیان واحدهای مسکن مهر زمانی که واحدهای خود را با امکاناتی نظیر آسانسور و حیاط تحویل گرفتند و وام‌های خود را پرداخت کردند به جان احمدی‌نژاد دعا خواهند کرد.

وی با بیان اینکه تاکنون قیمت جدیدی برای مسکن‌های مهر نظیر فجر بوشهر اعمال نکرده‌ایم، ادامه داد: در صورتی که اداره کل راه و شهرسازی استان بوشهر طبق ریز قراردادی که با متقاضیان بسته است و امضاء کرده‌اند مبلغ اضافی دریافت کرده‌ باشد باید به آن‌ها بازگرداند.

نیکزاد با بیان اینکه مسکن و اشتغال موضوع 99 درصد درخواست‌های مردمی است، بیان داشت: بیشتر درخواست‌ها و مشکلات مردم حول مسکن و اشتغال می‌چرخد چرا که مردم خیلی به این دو موضوع راغب هستند و موضوعات مرتبط با مسکن و اشتغال را با جدیت تعقیب می‌کنند.

وی افزود: معاونان بنده با تلاش خود امور بخش‌های مختلف را پیگیری می‌کنند و در هفته جلسات مشترکی داریم و در این جلسات موضوعات را بررسی و حل می‌کنیم.

کد خبر 190823
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز