رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه ایرلاین‌ها باید با ارز 1226 تومانی خداحافظی کنند، گفت: پیشنهاد دولت تامین ارز از اتاق مبادلات ارزی است.

مهر نوشت: حمیدرضا پهلوانی در خصوص تامین ارز ایرلاین‌ها اظهار داشت: پیشنهاد دولت این است که ایرلاین‌ها از اتاق مبادلات ارزی برای تامین ارز مورد نیاز خود استفاده کنند و موضوعی در خصوص تامین ارز به روش‌های دیگر مطرح نیست.

وی با تاکید بر اینکه ایرلاین‌ها باید با ارز 1226 تومانی خداحافظی کنند، گفت: برای حل مسایل ارزی و سوخت، مذاکراتی را با شرکت‌ها انجام دادیم و پیشنهاد دولت هم همان افزایش قیمت بلیت بود که انجام گرفت.

رئیس سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه افزایش قیمت بلیت برای حمایت از صنعت داخلی انجام گرفت، بیان کرد: ما هم برای حمایت از صنعت داخلی، درنظرگرفتن رضایت مسافران و کیفیت پروازها برای این رقم توافق کردیم؛ بنابراین دیگر مذاکره‌ای برای ارز انجام نمی‌گیرد.

در هفته اخیر، دولت با افزایش 60 تا 70 درصدی قیمت بلیت هواپیما موافقت کرد و به همین دلیل قیمت سوخت هواپیما از 200 تومان به 700 تومان افزایش یافت. رئیس انجمن شرکت‌های هواپیمایی هم اعلام کرد که ایرلاین‌ها با این افزایش قیمت مشکلی ندارند.

کد خبر 190628
منبع: همشهری آنلاین

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار ثبت نام و قیمت خودرو

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز