همشهری آنلاین: استاندار پیشن خراسان رضوی گفت: هیچ پیشنهادی به من از سوی دولت بعد از جابه جایی استانداری نشده و رسانه ها باید توجه کنند که شایعه ها را ننویسند چرا که این امر موجب تزلزل در پایه های نظام می شود.

استاندار خراسان رضوی

مهر نوشت: محمود صلاحی، ظهر دوشنبه در مراسم تودیع  و معارفه استاندار جدید خراسان رضوی در سالن صبا با اشاره به شایعه انتصاب وی به عنوان وزیر کشور در برخی رسانه‌ها اظهار کرد: از استانداری استعفا ندادم و رسانه‌ها در این  زمینه شایعه پراکنی نکنند که مثلا "صلاحی از خیابان بهار به خیابان فاطمی می‌رود" و یا "صلاحی برگشت به سپاه" من امروز به این شایعات پایان می‌دهم.

وی با تاکید بر اینکه مشروعیت هر کاری در نظام اسلامی تبعیت از ولایت فقیه است افزود: بنده همانند قبل به عنوان بسیجی در خدمت ولایت و نظام اسلامی خواهم بود، با وجود شایعات اعلام می‌کنم که من در حد وزارت کشور نیستم و قصد مزاحمت برای دولت را نیز  ندارم.

صلاحی با اشاره شایعاتی که روز گذشته رسانه‌ها مطرح شده بود، تاکید کرد: پیشنهادی از سوی دولت و هیچ جای دیگری به بنده نشده و از رسانه‌ها خواستارم که در این زمینه شایعه‌پردازی نکنند.

استعفا را شبهه شرعی می‌دانم

وی با تأکید بر اینکه همانند قبل سرباز ولایت فقیه و بسیجی خواهم بود، افزود: بنده استعفا را شبهه شرعی می‌دانم ولی در عین حال همواره به آقای احمدی‌نژاد و نجار وزیر کشور گفته‌ام که  خراسان رضوی شایسته‌تر از بنده را می‌طلبد و اگر شخص شایسته‌ای پیدا شد اینجانب را از این سمت جابه‌جا کنید که چند هفته پیش این بار از دوش بنده برداشته شد.

وی به تعامل و همکاری مستمر استانداری خراسان رضوی با آستان قدس رضوی در دوره مدیریت سه ساله‌اش اشاره کرد و افزود: بنده به عنوان استاندار خراسان رضوی از مردم ولایتمدار خراسان رضوی، دستگاه‌های اجرایی، خبرنگاران، رسانه ملی، فرمانداران و شهرداران و ائمه جماعات شهرستان‌های استان قدردانی می‌کنم واگر به دلیل محدویت بودجه نتواستم به همه موارد و مشکلات مردم استان رسیدگی کنم حلالیت می‌طلبم.

کد خبر 190414

برچسب‌ها

پر بیننده‌ترین اخبار دولت

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز