همشهری آنلاین: اولین نمایشگاه "بازتاب نگارگری در نقاشی معاصر ایران" همزمان با نمایشگاه "جلوه‌های نگارگری در نقاشی معاصر ایران" نیمه دوم خرداد درنگارخانه‌های آریا، الهه، ماه مهر و والی برگزار می‌شود.

نمایشگاه بازتاب هنر نگارگری در نقاشی معاصر ایران مخصوص هنرمندان زیر 35 سال است، این هنرمندان می‌توانند حداکثر 3 تابلو از آثار نقاشی و چاپ خود را که در اندازهىهایی کمتر از 70 سانتی متر تهیه شده اند تا تاریخ 30 فروردین جاری به موسسه فرهنگی هنری ماه مهر ارائه کنند.

این نمایشگاه قرار است در کنار و به موازات نمایشگاه بزرگ "جلوه های نگارگری در نقاشی معاصر ایران" که از 17 تا 31 در موزه امام علی برگزار می‌شود در نگارخانه های آریا، الهه، ماه مهر و والی دایر شود.

نمایشگاه تاثیر نگارگری در نقاشی معاصر از سلسله نمایشگاه‌هایی خواهد بود که تلاش می‌کند همراه با همایش‌‌های علمی به تحلیل، نقد و بررسی بازتاب جلوه های هنر گذشته ایران بر هنرهای تجسمی امروز آن بپردازد.

علاقه مندان برای شرکت در این نمایشگاه می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با نگارخانه های آریا، الهه، ماه مهر و والی تماس حاصل فرمایند و یا به سایت گالری ماه مهر و یا آدرس ولیعصر، روبروی پارک ملت، خیابان کاج آبادی پلاک 12 مراجعه و فرم شرکت در نمایشگاه را دریافت کنند.

کد خبر 18973

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز