سه‌شنبه ۹ آبان ۱۳۹۱ - ۰۸:۱۷
۰ نفر

همشهری آنلاین: اکران عمومی فیلم سینمایی "بوسیدن روی ماه" ساخته همایون اسعدیان پس از ترک سرگروه با 10 سینما در تهران ادامه می‌یابد.

بوسیدن روی ماه

به گزارش همشهری آنلاین، غلامرضا فرجی مدیر پخش و بازاریابی مرکز خدمات سینمایی سوره در این ارتباط به خبرنگار مهر گفت:این فیلم از روز 10 آبان ماه از سرگروه خود خارج می‌شود و اکران آن در کنار 9 سینمای دیگر در یکی دیگر از سالنهای سینما آزادی ادامه پیدا می کند.

وی افزود: نمایش "بوسیدن روی ماه" از روز 10 آبان در سینماهای آزادی، ملت، سپیده، شاهد، تماشا، راگا، موزه سینما، برج میلاد، فرهنگسرای خاوران و بهمن ادامه می‌یابد. همچنین به طور همزمان در 18 سالن شهرستانها نیز اکران می‌شود. این فیلم تا کنون در تهران 141 میلیون تومان و در شهرستانها 38 میلیون تومان فروش کرده است.

بوسیدن روی ماه" از پنجم مهرماه در گروه سینما آزادی به نمایش عمومی درآمده است و شیرین یزدان‌بخش، رابعه مدنی، صابر ابر، مسعود رایگان، شاهرخ فروتنیان، شبنم مقدمی، شیدا خلیق و سعید پورصمیمی در این فیلم به ایفای نقش می‌پردازند. این فیلم روایت انتظار دو مادر شهید است.

"بوسیدن روی ماه" تازه‌ترین همکاری مشترک سازندگان "طلا و مس" محصول سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است و پخش آن را سازمان توسعه سینمایی سوره برعهده دارد.

کد خبر 189630

پر بیننده‌ترین اخبار سینما

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز